Dan zaljubljenih ili Valentinovo naredne godine definitivno će ostati zapamćen kao dan s rekordnim brojem posjetiteljica u kinima diljem svijeta. Naime 14. veljače zakazana je premijera erotskog romana '50 nijansi sive', a dok brojni obožavatelji iščekuju susret Christiana Greya i Anastasije na velikom platnu djelić strastvene priče mogu osjetiti i na vlastitoj koži

Naime britanski lanac supermarketa Tesco lansirao je liniju donjeg rublja koja se sastoji od 35 izazovnih kreacija za žene i osam za muškarce.

Pa iako je riječ o trgovinama mješovitom robom, lanac nije štedio na vrhunski prezentiranoj reklami, naime snimanje kampanje koja pršti seksepilom povjereno je poznatom modnom fotografu Rankinu.

A da je najiščekivaniji film godine zlatna koka za zaradu pokazuje i podatak o prodaji seksualnih igračaka, koja je otkako je knjiga izdana porasla za čak 400 posto.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju