Ana Anđelić, rođena u Beogradu, ostvarila je izvanredan uspjeh u marketingu vodećih svjetskih modnih kuća. S doktoratom iz sociologije s prestižnog Columbia sveučilišta, Ana je autorica knjige The Business of Aspiration, koja istražuje promjene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala koje potrošači i brendovi stječu.
Ove godine, Ana se našla na listi The 2024 Forbes Entrepreneurial CMO 50, a sličnu čast imala je i 2020. godine, kada ju je Forbes proglasio jednom od najutjecajnijih direktorica marketinga.
U 50 najboljih
Dvije godine ranije, 2018. godine, bila je na listi 50 najboljih direktorica marketinga. Luxury Daily ju je proglasio za jednu od Luxury Women to Watch, dok ju je The Guardian uvrstio među 10 najboljih digitalnih stratega na svijetu.
Njezini autorski tekstovi, javni nastupi i kolumne često privlače pažnju globalne publike.
Trenutno je globalna direktorica marketinga u kompaniji Esprit, gdje vodi oživljavanje ovog kultnog brenda. Ana je donijela novu viziju i strategiju za Esprit, izgradivši marketinšku, kreativnu i dizajnersku organizaciju od jedne osobe do preko 50 širom svijeta.
Sinonim za liderstvo i inovaciju
Sa svojim timom, radi na provođenju nove vizije i estetike brenda pod poduzetničkim imenom Pravila se ne primjenjuju, s ciljem promjene percepcije brenda i kulture, dok ponovno uvodi Esprit na tržišta Sjeverne Amerike, Azije i Europe.
Prije nego što je došla u Esprit, Ana je bila brand direktorica u Banana Republic, gdje je postavila novi kreativni i dizajnerski smjer, što je rezultiralo impresivnim povećanjem prodaje od 27 posto. Prije toga, Ana je zauzimala izvršne pozicije u Mansur Gavriel, David Yurman i Rebecca Minkoff.
Ana Anđelić je 2021. godine objavila knjigu The Business of Aspiration, koja istražuje promjene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala koje potrošači i brendovi stječu. Njezina bogata karijera uključuje pozicije senior brand menadžera u Spring Studios i Droga5, gdje je radila s brendovima kao što su Sotheby’s, Sergio Rossi, Belvedere, Moët Hennessy, PUMA, H&M, Topshop i Topman, Tom Ford i MCM, među ostalima.
Članica žirija
Često je članica žirija za kreativne nagrade u reklamnoj i luksuznoj industriji, a njezini govori i radovi su cijenjeni širom svijeta. Ana doprinosi publikacijama kao što su Harvard Business Review, Fast Company, The Guardian, Advertising Age, Adweek, Form Design Magazine, Frame Magazine, Luxury Daily, Lean Luxe, Glossy i Campaign. Također je dopisnica za Business of Fashion, Financial Times, British Vogue, FT’s “How to Spend It,” i Vogue Business, te ekspertna suradnica za kompanije koje se bave predviđanjem trendova kao što su The Future Laboratory, Red Scout i WSGN.
Ana Anđelić je sinonim za inovaciju i liderstvo u marketingu luksuznih brendova, inspirirajući generacije stručnjaka širom svijeta.