Menstrualno siromaštvo je ekonomska ranjivost uslijed financijskog opterećenja koje predstavlja kupovina menstrualnih potrepština.

S otežanim ili onemogućenim pristupom menstrualnim potrepštinama (poput jednokratnih ili višekratnih higijenskih uložaka, menstrualnih čašica i tampona, lijekova za ublažavanje bolova i donjeg rublja) susreće se sve veći broj žena, djevojčica, ali i transrodnih i rodno nebinarnih osoba.

Menstrualno siromaštvo je sveprisutno, direktno utječe na njihov život i svakodnevnicu ( osim financijski, ponajviše u vidu izostajanja iz škole ili s posla), te ne pogađa samo zemlje u razvoju već i razvijenije sredine. U Hrvatskoj, trećina žena je redovito prisiljena štedjeti na ulošcima ili bira one niže kvalitete, a više od 10% naših sugrađanki nije uopće u mogućnosti kupiti dovoljno uložaka da bi ih redovito mijenjale.

PR PR (Foto: PR)

Violeta, kao brand koji kroz svoje proizvode živi sa ženama i razumije njihove potrebe, počinje od sebe i čini prvi korak. S ciljem borbe protiv menstrualnog siromaštva kreće s donacijom čak 150.000 komada higijenskih uložaka, koji će tijekom prosinca biti podijeljeni onima kojima je najpotrebnije; svim ženskim i miješanim učeničkim domovima u Hrvatskoj, u ukupno 56 institucija , čiji su korisnici u velikoj mjeri učenice bez roditeljske skrbi, iz socijalno ugroženih obitelji.

Upravo tako, osvještavanjem problem menstrualnog siromaštva te djelovanjem u vidu programa donacija, započinje njegovo rješavanje, ali i razbijanje tabua te stvaranje novog okruženja u kojem žene napokon prestaju biti nepravedno zakinute.

Kupnjom Violeta We Care uložaka u razdoblju od 1.12. do 31.12.2021. sudjelujete u donaciji uložaka za 3.824 djevojke, korisnice učeničkih domova u Hrvatskoj.

Jer biti žena ne treba biti krvav posao !

#violetawecare

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju