Postizanje najpoželjnijeg trbuha i ne mora biti toliko teško. Pronašli smo najlakšu vježbu koja će za svega dva tjedna smanjiti trbuščić.

Za ravan trbuh ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj "omraženih" trbušnjaka. Naime, pronašli smo najlakšu vježbu za postizanje ravnog trbuha, a što je najbolje, fitness stručnjaci tvrde da je i učinkovitija od tako teških trbušnjaka. Tajna ove vježbe koja se naziva isisavanje trbuha ne može biti jednostavnija – samo morate pravilno disati.

U ovoj vježbi disanjem se aktiviraju i jačaju najdublji abdominalni mišići tako da jednostavno činite kontrakcije, objašnjava Rich Sturla, osobni trener u britanskom centru za zdrav život Results Health & Performance.

Radite li vježbu pravilno, ojačat ćete cijeli središnji dio tijela te stabilizirati kralježnicu, što će ukloniti bol iz donjeg dijela leđa i poboljšati vam držanje.

Takva tehnika dubokog disanja i "isisavanja" zraka iz trbuha dio je pilatesa i joge, no možete je raditi odvojeno od tih vrsta tjelovježbi.

  1. Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim koljenima i stopalima položenima na madracu. Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite trbuh toliko jako kao da pupak želite "prilijepiti" uz kralježnicu. Što više usukate trbuh, to će biti jača kontrakcija i učinkovitost tog pokreta.
  2. Zadržite uvučeni trbuh 15 sekundi za početak, a kako napredujete, produljujte trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući plitke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta.
  3. Kada ste spremni za težu verziju "isisavanja" trbuha, radite vježbu klečeći na koljenima i dlanovima, sjedeći ravno u stolcu ili na lopti za pilates.
  4. Nakon određenog vremena vježbanja trbuh ćete moći držati stisnutim dok sjedite ili stojite tijekom cijeloga dana.

Žena izvodi plank "Savršena vježba": Što se dogodi u tijelu ako svaki dan izvodite plank

Žena radi čučnjeve Za gluteus i bedra - nema bolje! Koliko čučnjeva treba napraviti da se vide rezultati?

Izvodite li ovu najlakšu vježbu za ravan trbuh redovito, zdravo se hranite te radite i svoj uobičajeni trening, rezultate ćete vidjeti i osjetiti već za dva tjedna, kaže Sturla.

U videu pogledajte precizno izvođenje ove jednostavne i lagane vježbe za ravan i čvrst trbuh.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju