Nakit je modni dodatak neizostavan u ženskoj garderobi, a široki izbor nakita omogućava svakoj od nas da odjevnu kombinaciju upotpunimo prikladnom ogrlicom, naušnicama, prstenom,... No postoji komad nakita traženiji od svih drugih na svijetu, a riječ je o jednoj narukvici

Prema istraživanju koje je provela tvrtka Karus Chains, narukvica brenda Cartier nazvana Love Bracelet najtraženiji je komad nakita na svijetu, odnosno komad nakita koji se najviše pretražuje na Googleu. Elegantna narukvica koja se opisuje kao univerzalni simbol ljubavi i odanosti svaki mjesec ima preko 350.000 pretraga na Googleu.

Cartierovu narukvicu po popularnosti slijede zaručnički prsten tvrtke Tiffany, zatim Tiffany ogrlica sa srcem, a na četvrtom mjestu su Swarovski kristalne naušnice.


Kultnu Cartierovu narukvicu dizajniranu još 1970-ih godina nose i brojne slavne dame, poput Julianne Moore, Hilary Swank i Katie Holmes, a Kylie Jenner nosi čak pet poredanih narukvica odjednom. Luksuzan komad nakita ima i luksuznu cijenu pa tako narukvica Love Bracelet od žutog zlata košta 45.000 kuna, narukvica od žutog zlata i dijamanata 287.000 kuna.

Istraživanje je otkrilo i koji su najpopularniji brendovi nakita sudeći prema pretraživanju na Googleu. Na prvom mjestu je Pandora, a slijede Tiffany, Swarovski i na četvrtom mjestu Cartier.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju