Kampanja je snimana na vrhu otoka Mana, jednog od najljepših otoka Kornatskog arhipelaga. Ruševine napravljene za potrebe snimanja filma "Pobješnjelo more" iz 1959. godine, poslužile su kao divan kontrapunkt bezvremenskoj eleganciji Cataleya kolekcije koju je predstavila Antonija Stupar Jurkin, već dugi niz godina zaštitno lice brenda.
I ova kolekcija predstavlja se vibrantnim, intenzivnim bojama koje prirodno vezujemo za bezbrižne ljetne dane.
Cataleya je već tradicionalno brend koji se oslanja na kvalitetnu tkaninu i izvedbu, bez suvišnih detalja. Krojevi su uvijek pročišćeni, lišeni ukrasa, ali ova kolekcija donosi i poneku novost.
Dizajnerica Martina Ješe, ukrasila je elegantnu haljina u ružičastoj boji koja prati liniju tijela, predimenzioniranom mašnom na leđima, a korzet haljina, pastelno roza boje, koja prati liniju tijela, midi dužine i voluminiziranim završetkom osvojit će svaku romantičarku.
Zaštitni znak nove Cataleya kolekcije je i vrlo trendy, nojevo perje u pastelnim nijansama roza i plave boje, koje podsjećaju na ljetno nebo u suton, a duga haljina, sa sofisticiranim naborima i prorezom bit će savršena upravo za one trenutke nakon što sunce zađe, baš kao i cut -out glamurozna duga crvena haljina sa asimetričnim prorezom ispod grudi i dubokim prorezom sa strane.