Naglašavanje mladosti i atraktivnosti, novi je modni moto vojvotkinje Catherine kojeg demonstrira svakim javnim pojavljivanjem. Da će joj u tom modnom zaokretu društvo praviti detalji namijenjeni isticanju njezine vitke figure, potvrdila je tijekom humanitarne večeri u Kensingtonskoj palači

Top komercijalnog brenda Hobbs, naravno u rekordnom roku rasprodan i to zahvaljujući britanskoj miljenici, ukrašen prozirnim materijalom s točkicama pridružio se dosadašnjim upečatljivim komadima odjeće čija je zadaća pojačati faktor atraktivnosti vojvotkinje Catherine.

Naime trudnički trbuščić za razliku od prve trudnoće vojvotkinja ne namjerava obgrliti strogim krojevima odjeće. Na humanitarnoj večeri faktor udobnosti osigurao mu je spomenuti top peplum kroja, a pažnju skrenutu na vitki minijaturni struk osigurao je remen.

 

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju