Kampanje poput Time to Change pomogle su da se promijene stavovi i potakne veća otvorenost prema mentalnom zdravlju u školama, zajednicama i na radnom mjestu, kazala je Catherine Middleton u videu, dok je princ William izrazio zahvalnost svima koji su podijelili svoja iskustva i sudjelovali u kampanji Time to Change, pomažući tako u slabljenju stigme koja prati mentalno zdravlje.
The Duke and Duchess of Cambridge have shared a message thanking everyone who has been part of Time to Change’s campaign to end mental health stigma.
— Time to Change (@TimetoChange) March 25, 2021
Find out how you can continue to be involved here https://t.co/IqLUgWG8WT@KensingtonRoyal pic.twitter.com/hEBesBFZhI
Za snimanje videa Catherine Middleton odjenula je klasičnu crnu dolčevitu uz koju je nosila male okrugle naušnice koje su pozlaćene, a cijena im je 15 funti (oko 133 kune) te se mogu kupiti u online trgovini Orelia. Decentne naušnice imaju oblik lanca te su dostupne sa zlatnim i srebrnim finišem. Naušnice su vrlo nosive te će lijepo podići i najjednostavnije odjevno izdanje.
Vojvotkinja od Cambridgea poznata je po tome da voli spajati omiljene dizajnerske komade s onima iz high-street trgovina, a ove naušnice svakako su modni dodatak koji si možemo priuštiti.