Catherine Middleton i princ William obratili su se javnosti videoporukom u kojoj su istaknuli važnost kampanje Time to Change, koja se bavi brigom za mentalno zdravlje, što je naročito važno u doba pandemije. Kraljevski par naglasio je kako je briga za mentalno zdravlje jednako važna kao briga za fizičko zdravlje.

Kampanje poput Time to Change pomogle su da se promijene stavovi i potakne veća otvorenost prema mentalnom zdravlju u školama, zajednicama i na radnom mjestu, kazala je Catherine Middleton u videu, dok je princ William izrazio zahvalnost svima koji su podijelili svoja iskustva i sudjelovali u kampanji Time to Change, pomažući tako u slabljenju stigme koja prati mentalno zdravlje.

Za snimanje videa Catherine Middleton odjenula je klasičnu crnu dolčevitu uz koju je nosila male okrugle naušnice koje su pozlaćene, a cijena im je 15 funti (oko 133 kune) te se mogu kupiti u online trgovini Orelia. Decentne naušnice imaju oblik lanca te su dostupne sa zlatnim i srebrnim finišem. Naušnice su vrlo nosive te će lijepo podići i najjednostavnije odjevno izdanje.

Slika nije dostupna Catherine Middleton: Komad iz Zare u kojem se vojvotkinja rijetko kad viđa

Vojvotkinja od Cambridgea poznata je po tome da voli spajati omiljene dizajnerske komade s onima iz high-street trgovina, a ove naušnice svakako su modni dodatak koji si možemo priuštiti.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju