Chanel N°5 i 95 godina nakon prvog šprica „mirisa žene“, parfem je čiji je status jednak crvenom ružu, maloj crnoj haljini ili bijeloj košulji.
Jer divne su brojne nijanse usana, kao i trendovske haljine s volanima ili od svjetlucavih cirkona, baš poput ljupkih kariranih ili cvjetnih krasotica koje nosimo uz traperice.
Ali kultni postaju samo oni s karizmom, oni koji traju i kada sve ostalo izblijedi ili se etiketira kao prošlosezonski. Na ulicama poslijeratnog Pariza, u rimskim kazalištima, na tijelu Marilyn Monroe u 60-ima, u berlinskom klubu 80-ih ili u tokijskom restoranu koje desetljeće kasnije.Prvi parfem sa sintetičkim aldehidima ujedno je i parfem s najvećim udjelom aldehida, posebnih nota koje podsjećaju na svježe ispeglano rublje
Kupljen za jubilarnu 10. godišnjicu braka ili od prve plaće. Svako vrijeme i najposebniji trenuci obilježavali su se kapljicama Chanel N°5.
Prvi parfem sa sintetičkim aldehidima ujedno je i parfem s najvećim udjelom aldehida, posebnih nota koje podsjećaju na svježe ispeglano rublje. Njegov kreator Ernest Beaux stvarao je mirisne note za carsku obitelj Romanov kada ga je Coco Chanel zatražila da u bočici sačuva „miris žene“.
Kako bi to postigao esenciju ruže i jasmina naglasio je upravo inovativnom upotrebom aldehidom, svojevrsnim pojačivačem mirisnih nota koje okružuje.
Od 80 sastojaka korištenih za stvaranje najslavnijeg mirisa odabrani su i aromatični limun, neroli, bergamot i ylang-ylang za gornju notu, iris dok baza satkana od nota vetivera, ambre, vanilije, sandalovine i pačulija zaokružuje kompleksnu formulu Chanel N°5.
Nova "Petica" spremna postati #novaklasika
Tijekom desetljeća Chanel N°5 je naglašavao svoja različita lica kroz varijacije mirisa bi se ove godine predstavilo njegovo peto mirisno poglavlje – Chanel N°5 L'EAU.
U njemu bogata i zrela senzualnost klasika Chanel N°5 dobiva novu svježinu i prozračnost tako što citrusne gornje note nježno oplemenjuje topli cedar i bijeli mošus u bazi mirisa, dok ruža iz Grassa i jasmin u donjim notama potvrđuju da je mlada dama istog prepoznatljivog DNK kao i diva s kojom dijeli obitelj i ime.
Chanel N°5 L'EAU idealan je izbor za one koji se još nisu usudili odabrati „Peticu“, bojeći se da još možda nisu dostojni njezinog autoriteta i karaktera.I zato će nova "Petica" postati parfem novih generacija koje slave svoje različite strane i nova klasika nasljednicama svih onih žena od Pariza do Tokija čije je različitosti uvijek spajao „miris žene“
Nježan je, veseo, elegantan i istovremeno moderan. Kreator mirisa Olivier Polge želio je naglasiti upravo svježinu, stvorenu ne samo za svako doba dana već i za različite mirisne karaktere.
Ova će se staklena bočica, jednostavna i klasična, upravo onakva kakvu je znamo od 1921. godine naći pored pametnih telefona, MP3 playera i notebookova nove generacije koje su „merlinsku Peticu“ i bisernu ogrlicu kao djeca posuđivale od mame kada su htjele biti velike i važne.
„Petica“ Lily-Rose Depp generacije, glumice odabrane za zaštitno lice za Chanel N°5 L'EAU, ima svoj hashtag #youknowmeandyoudont i karakter prilagođen dinamičnom i kontradiktornom životu kao u dinamičnoj reklami koju potpisuje slavni redatelj video-spotova Johan Renck.
Svaka djevojka može biti muza, ali i umjetnica. Ranjiva, ali i nepobjediva. Umjerena, ali i pretjerana. Istvoremeno može biti zrela, ali i razigrana. Misliš da je znaš, ali ustvari je ne poznaš.
To je poznati Chanel N°5, ali opet sasvim svoj. Ponosno nosi svoje nasljeđe, ali potpuno je okrenut budućnosti.
I zbog toga će Chanel N°5 L'EAU postati parfem novih generacija koje slave svoje različite strane i #novaklasika nasljednicama svih onih žena od Pariza do Tokija čije je različitosti uvijek spajao „miris žene“.