Kaputi su itekako u fokusu jer ovih dana imaju zadatak grijati, ali i lijepo izgledati. Omjer cijene i kvalitete proizvoda koji izađu iz Ivanove radionice i više je nego opravdan. Iznimne prirodne tkanine iz Italije i vrhunska izrada postavile su DeLight na posebno mjesto na hrvatskom modnom tržištu. Danas je više nego ikad bitno čitati deklaracije i podržavati hrvatski dizajn.
Od prvog dana kad je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati odjevne komade za žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje ne slijede slijepo trendove, ali žele u svom ormaru imati vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih tkanina, nosivu u svako doba dana i odjeću koja laska njihovoj figuri. Kao predvodnik trendova, DeLight je prvi, u sezoni jesen-zima 2016/2017. izbacio “power suit” koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije.
Hrvatska glumica Ana Begić Tahiri našla se u glavnoj ulozi modela, a divan ambijent atraktivnog Đardina pokazao se kao idealna kulisa za ovo modno snimanje.
Delight je za mene dobio etiketu kvalitete već pri prvom odijelu koje sam ikada obukla. Nakon njega je došlo drugo, pa treće i ono što nikad nije izostalo, osim divnih krojeva i materijala, upravo je ta kvaliteta izrade. Svake sam godine oduševljena kolekcijom kaputa i izborom materijala i, iskreno, nekad se pitam gdje to sve nađe i kako to ukomponira. Kako postigne da na kraju rezultat bude toliko uspješan? U svakom slučaju, čast mi je biti dio tima i iz suradnje s Ivanom svakako se razvilo divno prijateljstvo, dodala je Ana.
Kaputi su oduvijek bili bezvremenski odjevni predmet, a DeLight posebnu pažnju posvećuje upravo njima. Zimski dugi kaputi na vezanje (tzv. wrap kaputi) sa širokom kragnom bez kopčanja. Kaputi opuštenog, jednostavnog kroja s naglašenom kragnom bež boje pa sve do onih koji su strukirani s dvorednim ili jednorednim kopčanjem. Ako ste ljubiteljica naglašenijih ramena, pronaći ćete i takav.
Svi su kaputi zbog svoga sastava savršeno pogodni za niske temperature i jednostavni za nošenje. Govoreći o sastavu, radi se o mješavini vune, kašmira, mohera, devine dlake i alpake, koja odiše luksuzom i elegancijom te se nalaze se na listi želja mnogih žena. DeLight odjevni predmeti odišu kvalitetom, elegancijom, jednostavnošću i minimalizmom te se mogu uspješno prenositi s generacije na generaciju.
Ova kampanja pokazatelj je da je hrvatska kvaliteta uvijek prisutna i da je vrijedna podržavanja jer unatoč teškim i izazovnim vremenima, opcija "odustani" – ne postoji. DeLight na čelu s Ivanom Friščićem neprestano stvara, a sve komade možete pogledati u ugodnom butiku u Vlaškoj ulici 6 u Zagrebu, a više o čitavom asortimanu pogledajte ili kupite ovdje.