Imati u ormaru kvalitetan kaput ili bezvremensko odijelo, apsolutni je prioritet jer su upravo to komadi uz čiju je asistenciju, zadovoljena svaka prilika. Radi li se o poslovnom sastanku, svečanosti ili odlasku u grad, odijelo je uvijek IN.
Upravo kada je riječ o kaputima i odijelima, brend DeLight je definitivno pravi izbor ako ste u potrazi za bezvremenskim komadima koji su nosivi u raznim prilikama i koje će naslijediti vaša kćerka. Ono što ga već godinama ističe su kvaliteta izrade, funkcionalnost te uvijek pomno birani vrhunski materijali.
Jesenska kampanja prikazuje snažnu ženu, odlučnu i zadovoljnu u svome odabiru. Nije tajna da brend DeLight uvijek i iznova slavi ženstvenost, a upravo svojim standardom kvalitete, postavio je ljestvicu poprilično visoko.
Luksuzne prirodne tkanine, oduševljavaju na prvi dodir, a svaki kaput u sebi sadrži najmanje 20 posto kašmira. Unutrašnjosti svakog komada, također je posvećena pažnja jer DeLight misli na svaki detalj i vodi računa o tome da su svaki šav i krojni dio - dovedeni do savršenstva. Naglasak svake kolekcije je uvijek na tome da se svaka žena osjeća dobro, a istovremeno ugodno bez obzira na godišnje doba.
Nema smisla stvarati odjeću koja ne ispunjava tri najbitnija faktora. Naše su tkanine isključivo prirodnog porijekla, a uz estetsku, ispunjavaju i onu primarnu funkciju odjeće. Laskavo je izgledati lijepo, naravno, ali ne treba nikada zanemariti funkcionalnost. Kada nešto radim, o tome razmišljam i onda misao postepeno dovodim do savršenstva jer ako nije savršeno i luksuzno, ne može nositi DeLight etiketu, dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda.
U novoj kolekciji po prvi puta se našao prepoznatljivi model kaputa Angela i to u planetarno popularnom teddy tkanju. Njegova posebnost je u dvorednom kopčanju, a dolazi u nekoliko nijansi – crnoj, bijeloj, rozoj, eklektično plavoj i crvenoj. DeLight je odavno postao sinonim za kvalitetna odijela, a bestseller model naziva Ann Marie – odijelo sa cigaret hlačama i sakoom na dvoredno kopčanje koji savršeno ističe ženstvenost i prelijepu figuru svake žene koja ga nosi. Uz spomenuti, u novoj kolekciji nalaze se dva nova modela odijela.
Jedan model je must have sezone imena Oversize s predimenzioniranim sakoom i palazzo hlačama u ružičastoj boji, a sve od tkanja sastavljenog od 70 posto vunenih i 30 posto svilenih niti, što ovom tvidastom tkanju daje izdašnu mekoću. Drugi model je odijelo Donna - sako dužeg kroja sa jednim dugmetom i paspulima od crne svile. Dolazi u dvije boje - crnoj i slavnoj pepiti, a istkan je od 90 posto vunenih i 10 posto svilenih niti.
U jesenskoj kampanji predstavljen je i model kaputa po kojem je brend preoznatljiv - Andrej, u crnoj nijansi sa prekrasnom podstavom boje fuksije. Model Andrej istkan je od 50 posto kašmira, 30 posto baby alpake i 20 posto vune. Ovaj model je dokaz istinskog luksuza i umješnosti kojima se brend ponosi.
Svaki odjevni komad proizveden pod modnom palicom brenda DeLight, izrađen je s vrhunskom preciznošću i sašiven je na razini odjevnih predmeta najluksuznijih svjetskih brendova, dok završni touch u obliku ručnog boda na reverima, dodatno naglašava kvalitetu i posvećenost svakom artiklu.
DeLight se također ponosi izradom po mjeri kako bi svakoj svojoj klijentici pružio individualizirano iskustvo te kako bi žene gotovo svih konfekcijskih veličina mogle uživati u svom omiljenom komadu.
Misao vodilja ove kampanje bila je u jednostavnosti prikazati vječne komade u njihovom punom sjaju, a za to se kroz fotografiju i postprodukciju pobrinula Matea Smolčić Senčar, dok je ispred objektiva stajala Ana Topić Zorić iz agencije Talia Model. Za Aninu frizuru zaslužna je Danijela Pušeljić iz salona Kosa&Partneri, a za make up je bila zadužena vizažistica Petra Sever.
Svi artikli prikazani u ovoj kampanji mogu se kupiti u DeLight trgovini u Vlaškoj 6, a sve novosti uvijek možete saznati i putem službene Instagram i Facebook stranice.