Dan poslije novogodišnjeg slavlja u pravilu znači mamurluk, glavobolju i osjećaj mučnine kojeg se nije tako lako riješiti. No, za sve postoji lijek, samo ga treba otkriti. Donosimo deset najjednostavnijih kura protiv mamurluka.

1. Bogat proteinski doručak

Pojedite bogat doručak bogat proteinima. Preporučamo jaja koja će povisiti šećer u krvi i pomoći hipoglikemiji. Nakon toga dobro je uzeti jednu tabletu paracetamola. Glavobolja bi trebala nestati, a vi ćete osjetiti vidno poboljšanje.

2. Napravite sok od bobica

Barmen pariškog Ritza kune se kako koktel od konjaka i bijelog vina uklanja sve znakove mamurluka. Potrebno je 30 ml konjaka i 90 ml bijelog vina, tonik i malo cimeta koji će osladiti napitak. Djelovanje ćete osjetiti odmah.

Borovnice, maline i kupine ubacite u sokovnik, a potom dodajte i malo lanenog sjemenja. Napitak ugrijte i odmah popijte. Antioksidansi će pomoći detoksikacijii potaknuti metabolizam.

3. Mnogo, mnogo proteina

Doručak nije dovoljan. Tijekom cijelog dana uzimajte dovoljno proteina kako bi vašem organizmu povratili snagu.

4. Trik barmena: Koktel od bijelog vina i konjaka

Barmen pariškog Ritza kune se kako koktel od konjaka i bijelog vina uklanja sve znakove mamurluka. Potrebno je 30 ml konjaka i 90 ml bijelog vina, tonik i malo cimeta koji će osladiti napitak. Djelovanje ćete osjetiti odmah.

5. Pepermint i đumbir čine čuda

U vašim je ustima onaj gorki okus kojeg se ne možete riješiti,a osjećate i jaku mučninu. Moćna mješavina peperminta i đumbira uklonit će mučninu i umiriti stomak. Vani se mogu kupiti mješavine đumbira i peperminta koji doista imaju snažan detoksikacijski učinak.

6. Vrijeme je za malo artičoka

U našim ljekarnama moguće je pronaći tablete koje sadrže ljekovite sastojke artičoka. One imaju preventivan učinak. a dobro ih je uzimati nekoliko dana prije velikog slavlja. No, i dvije tablete dnevno nakon najluđe noći pomoći će vašem tijelu da se što brže oporavi. '

7. Loptice za tenis u čarapi

Ne, ne šalimo se. Stavite dvije teniske loptice u čarapu i vašu glavu zabacite unatrag kako bi vratom legli točno na loptice. Pomičite glavu naprijed-nazad kako bi lopticama izmasirali vrat i to činite desetak minuta. To će potaknuti cirkulaciju, a ako budete pravilno disali vaš će mozak dobiti potrebnu dozu kisika.

8. Mnogo vode ili čaja

Odaberite neki od čajeva za čiščenje i popijte barem pola litre. Ukoliko uz to tijekom cijelog dana popijete dovoljno vode, voćnog soka s vitaminima, vaše će vam tijelo biti zahvalno. Tekućinom ćete izbaciti toksine, a vitaminima ćete povratiti izgubljenu energiju.

9. I sasvim malo tjelovježbe

Nije vam do toga, ali ako se prisilite na polusatno trčanje ili barem 45 minuta brze šetnje, osjećat ćete se osjetno bolje. Poboljšat ćete cirkulaciju, ubrzati detosikaciju, dotok kisika i na kraju izgledati mnogo, mnogo bolje.

10. San za laku noć

Odnedavno su i kod nas postale popularne reprize najluđe noći, no niste li za takvo što pripremite se za rano lijeganje. San će vašem organizmu omogućiti prirodan oporavak.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju