Aktins, intravenozna dijeta, makrobiotička dijeta... Kao što lansira i filmove, Hollywood jednakim tempom kreira i nove dijete. Najnovija se zove 'Sugar Busters', a njezin je temelj umjerenost u šećeru. Što je dijeta 'istjerivači šećera' i što o svemu misli nutricionistica Mimi Vurdelja pogledajte u video prilogu

Zvijezde istjeruju šećer

Sharon Stone i Tori Spelling već su neko vrijeme na dijeti 'istjerivači šećera' čija je osnova 'manje šećera, manje masnoća'.

Dijetu 'Sugar Busters' osmislio je Leighton Steward u suradnji s brojnim liječnicima - kardiologom, endokrinologom i gastroenterologom, a temelji se na umjerenosti. Autor naime polazi od teorije da previše šećera uzrokuje porast inzulina, zbog čega se povisuje razina šećera u krvi, a posljedica toga je debljanje

Dijetu 'Sugar Busters' osmislio je Leighton Steward u suradnji s brojnim liječnicima - kardiologom, endokrinologom i gastroenterologom, a temelji se na umjerenosti.

Autor naime polazi od teorije da previše šećera uzrokuje porast inzulina, zbog čega se povisuje razina šećera u krvi, a posljedica toga je debljanje.

'Istjerivači šećera' je dijeta koja ne traži brojanje kalorija, ne izbacuje ugljikohidrate i u principu je jedna od jednostavnijih dijeta.

Svaki šećer je zabranjen

Iz prehrane treba izbaciti šećere i to sve izvore šećera, uključujući hranu koja ima visoki glikemijski indeks, poput meda, piva, tjestenine ili krumpira, a treba izbjegavati procesuiranu hranu i jesti nemasnu govedinu, piletinu, ribu i druge izvore nemasnih proteina, kao i određeno povrće poput mahuna, zelene salate i tikvice.

Preporuka je konzumirati nemasne i malomasne mliječne proizvod, mnogo voća i cjelovite žitarice,a izbjegavati hranu od bijelog brašna poput bijelog kruha, zatim kukuruz i kukuruzne pahuljice, krumpir, šećer i proizvode s dodanim šećerom, gotovu hranu, zrele banane, ananas, repu, ciklu, peršin, med, sirupe, zašećerena pića, pivo i sl.

Preporuka nutricionista: Umjerenost i raznovrsnost

Nutricionistica Mimi Vurdelja prokomentirala je dijetu 'Istjerivači šećera' i osobito se osvrnula na dvije stvari: umjerenost u šećeru i korištenje umjetnih zaslađivača.

Vurdelja kaže kako umjerenost treba postići u svemu, a ne smao u šećeru, te kako je ključ zdrave prehrane upravo u raznovrsnosti i umjerenosti. Umjetni zaslađivači, savjetuje Vurdelja, nisu ni u kojem slučaju dobra opcija.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju