Nakon što je nedavno izjavila kako 'ništa nije toliko fino, kao što je osjećaj mršavosti', Kate Moss susrela se s nizom optužbi o reklamiranju supermršavog izgleda i konfekcijskog broja 34.
Nakon što su je u jednom od intervjua upitali koji je njezin moto, ona je odgovorila kako ih ima nekoliko.
'Imam puno slogana po kojima živim. Jedan od njih je – ništa nije toliko fino, kao osjećaj mršavosti'- bile su njezine točne riječi.
Kate Moss povećala dekolte za reklamu
No, kasnije se pokušala ispraviti navodeći kako se na taj slogan stalno podsjeća, ali bezuspješno.Mnoge internetske stranice koje podržavaju anoreksiju vode se sloganima poput ovoga od Kate Moss
Negativne reakcije na tu izjavu uslijedile su od različitih organizacija posvećenih osobama s poremećajima u prehrani do poznatih osoba.
Manekenka Katie Green koja je prije četiri mjeseca pokrenula kampanju 'Say No To Size Zero', naglasila je kako će Katein komentar povećati brojku od 1,1 milijuna osoba s poremećajem prehrane u Velikoj Britaniji.
'Mnoge internetske stranice koje podržavaju anoreksiju vode se ovakvim sloganima' upozorila je Green.
Televizijska voditeljica Denise Van Outen naglasila je kako upravo ovakve izjave poznatih i uspješnih osoba utječu na tinejdžerke.
'Toliko dugo sam u showbizz industriji te sam svjesna koliko takve riječi utječu na ranjive i nesigurne djevojčice. Nakon što sam rodila, suvišne kilograme izgubila sam vježbanjem i zdravom prehranom, ali u umjerenim granicama' dodala je prezenterica.
Kate Moss odustala od nošenja grudnjaka
Dodatni razlog za podignutu prašinu je i istraživanje o prehrambenim navikama tinejdžera čiji su rezultati objavljeni neposredno nakon kontroverzne izjave.
Oni su pokazali kako tinejdžerke kako bi smršavile redovito preskaču dva obroka dnevno.
Dvadeset i šest posto dječaka i djevojčica u dobi od 14 i 15 godina preskaču doručak, dok 22 posto njih ne jede ručak.
Čak njih 40 posto uvjereno je da je predebelo, no prema utvrđenim znanstvenim standardima tek nekolicina je zaista bila prekomjerne težine.