Ne da vam se u teretanu? Ako želite učvrstiti stražnjicu i ruke, a nemate vremena ozbiljno se posvetiti vježbanju, uzmite krpu u ruke i akcija može početi

Obećanje koje smo još prije ljeta sami sebi dali da ćemo redovito vježbati i obilaziti teretane i da se više nikada, ali nikada, nećemo zapustiti s dolaskom hladnijih dana pada u vodu. Izgovori koje redovito pronalazimo možda su i djelomično opravdani, ali to ne znači da naše tijelo i dalje ne treba aktivnost uz koji će se razgibati i učvrstiti.

Kako bi čišćenje, odnosno vježbanje bilo zabavnije, prije početka pustite si vašu omiljenu plesnu glazbu

Budući da većina nas ne može izbjeći kućanske poslove, predlažemo da od njih napravite dobru zezanciju i priliku za skidanje kilograma. Tako nećete morati put obližnjeg fitness centra, već će biti dovoljno da otvorite svoj ormarić sa sredstvima za čišćenje, primite krpu u ruke i krenete u akciju.


Uz plesne ritmove i čišćenje je lakše

Kako bi čišćenje, odnosno vježbanje bilo zabavnije, prije početka pustite si vašu omiljenu plesnu glazbu. Latino ritmovi ili pop hitovi, rock ili r'n'b, sve što će u vama probuditi ritam i dobro raspoloženje dobro je došlo.

Kupaonica je dobro mjesto za početak čišćenja. Krenite s ribanjem kade kojoj ćete se posvetiti naglašenijim pokretima i intenzivnijim stiskom. Prilikom pranja poda, kao i kod svih oblika čišćenja, bitno je da naglasite i osvijestite pokret. Tako ruku prilikom brisanja poda izdužite što je više moguće, istežući ramena i gornji dio ruke.

Pod je preporučljivo prati klečeći jer se tako kralježnica najmanje opterećuje. Dok klečite, ne koristite samo zamah ruke, već pokret 'izvucite' iz struka pomičući tijelo s lijeve na desnu stranu.

Mitovi i zablude o gubitku kilograma

Izgubite kilograme bez odlaska na dijetu

Prilikom usisavanja osim što rade ruke, mogu se 'uposliti' i noge svjesnim stezanjem stražnjice. Bedra i stražnjica će vam biti itekako zahvalni odlučite li se za glancanje parketa ili pločica. Stavite li krpu ispod stopala te kratkim i intenzivnim pokretima kližite prema naprijed ili u stranu. Ubrzate li pokret, postići ćete efekt pravog aerobnog vježbanja.

Nakon obavljene tjelovježbe i čišćenja, počastite se šalicom čaja ili kave, jer ste itekako zaslužili!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju