Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zdravlje & prehrana

Marketinškom kampanjom protiv debljine

02-01-2009 Piše A.K.
komentari

Prekomjerena težina svakim danom postaje sve veći problem koji često ima i smrtne posljedice. Kako bi tome pokušali stati na kraj vlada Velike Britanije krenula je s akcijom simboličnog naziva 'Mast vam nije prijatelj'

Velika marketinška kampanja trebala bi uvjeriti Britance kako obilni obroci i uživanje u masnoj i slatkoj hrani radi protiv njih. Alarmantni podatak kako 9 tisuća ljudi godišnje umire od prekomjerne težine do sada nije urodio plodom.  

U trendu Ulična moda u centru Zagreba - 15 I ženstvene čizme Prva minica zagrebačke špice: Kombinacija s tankim najlonkama koju je teško ne primijetiti Street style kombinacije sa zagrebačke špice koje bismo kopirali od glave do pete MODNA INSPIRACIJA 15 kombinacija sa zagrebačke špice koje bismo kopirali od glave do pete Znanost ima svoja mjerila ljepote Savršene proporcije Gotovo savršene crte lica: Slavna glumica proglašena najljepšom ženom svijeta po zlatnom rezu

Samo je 6% ljudi svjesno povezanosti debljine i rizika oboljenja od dijabetesa, raka, bolesti srca.
Iako rješenje postoji i na prvi pogled je vrlo jednostavno, ljudi od njega okreću glavu. Zdravija prehrana i bavljenje sportom mogu riješiti veliki dio ovog problema, a baš to je poruka kampanje pa se vlada nada kako će poruka stići do što većeg broja ljudi.

Jedan od podataka koji je alarmantan je da ukoliko se ne promijene prehrambene navike do 2050. godine će 90% današnje djece u Velikoj Britaniji biti pretilo, a najraširenije bolesti će biti dijabetes i srčana oboljenja.

Britanski ministar zdrvastva Dawn Primarolo naglasio je kako ovo nije još jedna u nizu kampanja već revolucija za bolji život koja bi trebala dugoročno promijeniti navike ljudi.

Ovome u prilog nažalost ne ide podatak kako je samo 6% ljudi svjesno povezanosti debljine i rizika oboljenja od dijabetesa, raka, bolesti srca.

Pročitaj još
Pročitaj još