Vječna potraga za savršenom prehranom nutricioniste sve češće vodi prema nordijskim zemljama. Uz mediteransku, takozvana vikinška dijeta ispunjena ribom, povrćem i sirom garantira zdravo i lijepo tijelo

Dijete koje ograničavanjem namirnica i broja kalorija garantiraju topljenje kilograma gotovo uvijek ne nose dugoročne rezultate.

Najbolji i najzdraviji način skidanje kilogram je pravilna i uravnotežena prehrana sačinjena od nutrijentima bogatih namirnica.

Vikinška ili skandinavska prehrana uključuje tako vrlo jednostavnu hranu u kojoj riba i uglavnom kuhano povrće zauzimaju prvo mjesto

Tako su nutricionisti u potrazi za savršeno balansiranom prehranom stigli i do nordijskih zemalja i njihovim namirnicama sadržanima u vikinškoj prehrani. Čak se predviđa da će upravo ona u 21. stoljeću biti ono što je mediteranski način ishrane bio u 20. stoljeću.

Ta se dva pristupa hrani toliko ne razlikuju koliko bi se moglo učiniti na prvi pogled. I jedan i druga 'slave' ribu i povrće.

Skandinavska verzija preporuča ribu poput pastrve, lokarde, lososa, maslinovo ulje i nerafinirane ugljikohidrate poput tjestenine i da, kruha. Kruh je dozvoljen, kao i sir.
Povrće određeno podnebljem kombinira se sa žitaricama poput zobi i ječma.

Mitovi zbog kojih (ne) gubimo kilograme

Perad ima zeleno svijetlo, ali crveno meso u kategoriji je u kojoj se ne treba previše zadržavati. Tipičan obrok uključivao bi proteinima i omega-3 masnim kiselinama bogatu ribu poput pečene haringe, lokarde ili lososa s antioksidansima ispunjenim keljem ili kupusom te kuhanim krumpirom.

Limunom istopite višak kilograma

Vikinška ili skandinavska prehrana uključuje tako vrlo jednostavnu hranu u kojoj riba i uglavnom kuhano povrće zauzimaju prvo mjesto.

Osim što je lagana za pripremu, nije niti skupa, tako da se više zaista ne treba zamarati s kompliciranim i rigoroznim dijetama. Mediteranci i Skandinavci ipak očito znaju najbolje.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju