Otkako je počelo proljeće pogled na vagu mnoge baca u očaj, pa ne čudi podatak da su teretane ovih dana sve punije. I dok jedni marljivo treniraju tijekom cijele godine, drugi se na brzinu žele riješiti kojeg kilograma, malo zategnuti i naravno vratiti kondiciju

Kako bi vratili kondiciju treba zasukati rukave i vježbati najmanje dva do tri puta tjedno po sat vremena.

'Najbolja kombinacija su aerobne vježbe plus treninzi s opterećenjem', kaže trener Goran Sajko.

Znojenje u teretani neće biti dovoljno ne promijene li se loše prehrambene navike. Grickalice i gazirane sokove prepune šećera za početak treba zamijeniti vodom te voćem i povrćem, a zasićene masnoće svesti na najmanju mjeru.


'Odaberite jabuku koja ima pektina i balasne tvari koje će jačat probavu, ujutro prije nego odjurite iz kuće uzmite čašu vode s limunom da potaknete probavu i neko voće. To su te neke sitne promjene u koracima ali vjerujte značajne', kaže nutricionistkinja Mimi Vurdelja.

Skidati kilograme samo kad treba skinuti zimsku odjeću nije rješenje. Dobra forma, a time i dobar izgled trebali bi postati životni stil, jer pretilost je i u Hrvatskoj ozbiljan zdravstveni problem.

'Moramo upotrijebiti fizičku aktivnost i samo dvije čarobne riječi u prehrani, raznovrsnost i prava mjera', poručuje Mimi Vurdelja.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju