Problem sa spavanjem muči veliki broj ljudi, no kada utječe na zdravlje, posao i vezu vrijeme je za alarm. Pored stresa i problema, podsvijest, inspiracija i emocije su stvari koje kradu san.


Ubrzani način života, stres i dnevni problemi potisnuli su kreativnost pa je to razlog zbog kojeg ideje dolaze tek kada odlučite krenuti na spavanje. Podsvijest koristi mir i tišinu kako bi vam predstavila kreativne ideje, no postoji jednostavan način kako zadržati ideje i utonuti u san.

Ponekad su emocije te koje nam ne dopuštaju da zaspimo. One šalju signale i poruke te upozoravaju na nešto.

Pored kreveta držite papir i olovku kako bi zapisali ideje koje se neće izgubiti preko noći. To je nešto poput dogovora s podsviješću koja će vas pustiti da zaspite.

Ponekad su emocije te koje ne dopuštaju da zaspimo. One šalju signale i poruke te upozoravaju na nešto. Emocije su prijatelji, no neke od njih su nelagodne pa ih često potiskujemo i izbjegavamo. Ispražnjen um u vrijeme prije nego utonemo u san je trenutak kada naviru emocije. U tom periodu one šalju poruku koju treba poslušati i osjetiti bez reakcije i osuđivanja, nakon toga emocije će nestati, a preuzet će vas san.

Što nam krade san?
- Iako je istraživanje pokazalo kako osobe koje su u braku spavaju bolje od razvedenih, loš odnos s partnerom je taj koji krade san. Žene koje su sretno udane lakše zaspu, imaju čvršći san i bude se odmornije.

- Mladi roditelji često ne spavaju zbog brige, no oni koji odvoje dijete u krevetić ili drugu prostoriju puno lakše zaspu od roditelja koji odluče zadržati dijete u krevetu.

- Veliki broj žena ima problema sa spavanjem zbog briga o zdravlju. Rak je prvi na popisu bolesti koje ljepšem spolu oduzimaju san.

- Ubrzani dnevni ritam i razmišljanje o novom radnom danu prije odlaska na spavanje su visoko na popisu kradljivaca sna.

-  U toploj sobi teško ćete utonuti u miran san, dok će provjetrena i hladnija prostorija na vas djelovati poput čaše toplog mlijeka i smiriti vas.

- Spavanje tijekom dana napunit će vas potrebnom energijom, no isto tako i onemogućit  da zaspete kada za to dođe vrijeme.

- Obilna večera je također kradljivac sna, pa ukoliko joj niste mogli odoljeti odgodite odlazak na spavanje barem za tri sata.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju