Dijeta pet faktora temelji se na pet načela i obećava zavidno tijelo po uzoru na američku zvijezdu Halle Barry.

Autor dijete Harvey Pasternak, poznat kao trener slavnih holivudskih zvijezda, u osnovi je ovu dijetu namijenio upravo njima. Pokazala se učinkovitom pa ju je odlučio predstaviti široj javnosti. 

Magična brojka pet 

Pet načela kojih se morate strogo držati: pet obroka dnevno, pet kriterija prehrane, pet rekreativnih dana u tjednu, svaki je sastavljen od pet faza po pet minuta. 

Jedite pet puta na dan! 

Za vidljiviji uspjeh dijetu kombinirajte s Vježbom 5 faktora. Njezin autor je također Hervey Pasternak. 

Dnevno konzumirajte više manjih obroka. Moraju biti sastavljeni od bjelančevina, ugljikohidrata, vlakana, ''dobrih'' masnoća i mnogo tekućine bez dodatka šećera. 

Za doručak si možete priuštiti na primjer punozrnate pahuljice s komadićima jabuke i dodatkom cimeta. 

Za ručak odaberite kuhani celer preliven niskokaloričnim umakom od sira i mariniranim puranom, za večeru pojedite punozrnati toast s kriškom polumasnog sira ili dimljenim lososom i rajčicom. 

Vrlo slasna je i smeđa riža s vegetarijanskom salamom ili govedina u gorušici s dodanim niskokaloričnim sirom.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju