Šoping je stresan uvijek, no blagdanska kupovina je poseban pothvat za koji su potrebni debeli živci. I dok su kupci sami sebi najvažniji i prigovaraju zbog načina na koji se oni s druge strane pulta ponašaju i prodavači imaju svoju listu najomraženijih navika kupaca!

Ne budite toliko bezobrazni!

Postoje simpatični i manje simpatični prodavači, no svi imaju informacije koje su vam itekako potrebne. Ukoliko ste bezobrazni i nesnošljivi te imate hrpu prigovora lako je moguće da će od vas sačuvati podatak što je na akciji i zakinuti vas za blagdanski popust. Stoga, osmijeh na lice!

Pazite kako vraćate stvari na police!

Prodavači vole kada stvari koje ste isprobali, no ne odgovaraju vam, vratite na mjesto. Ipak većina kupaca ih objesi na vješalice okrenute na krivu stranu. Bolja solucija je staviti stvari na pult i zahvaliti se.

>> 8 pravila za jeftini šoping bez stresa

>> Za šoping groznicu su krive emocije i stres

Poštujte radno vrijeme!

I mi smo ljudi, vapaj je prodavača koji svakodnevno rade prekovremeno zbog onih koji žele sve, pod svaku cijenu i nakon radnog vremena. Uđete li u trgovinu minutu prije zatvaranja budite brzi i sve će biti u redu, no morate li uistinu isprobati sedam odjevnih kombinacija nakon što je trgovina zatvorena?!

Kupujte u jutarnjim satima!

Iznenadit ćete se koliko su prodavači dobro raspoloženi u jutarnjim satima, stoga imate li prilike obavite šoping prije podne. Osoblje koje radi iza pulta je puno bolje raspoloženo nakon jutarnje kave!

Dopustite osoblju da vam pomogne!

U nekoliko minuta nakon ulaska u trgovinu prodavač će se obratiti kupcu i naići na negodovanje i odgovore poput 'Samo gledam', 'Hvala' popraćeno preokretanjem očiju. Ukoliko želite biti sami, kupujte on-line. Osoblje u trgovini radi svoj posao, a i tu su da vam pomognu u odabiru!

>> FOTO: Tko to ide u šoping bez šminke?

Morate imati račun ukoliko želite vratiti ili zamijeniti robu!

Kupci moraju biti svjesni da postoji politika trgovine kada je u pitanju vraćanje ili zamjena robe. Račun i poštivanje roka su dvije osnovne stvari, zadovoljite li te uvjete osoblje će vam biti na usluzi. Nema gorega od bezobraznih kupaca koji pokušavaju provesti svoju volju ili zamijeniti robu kupljenu na sniženju za puni iznos.

Ne lažite!

Kupljena roba se može vratiti pod određenim uvjetima, no pokušate li uvjeriti prodavača da je haljina koju pokušavate zamijeniti kao nova, a odjenuli ste je barem sedam puta naići ćete na probleme koji će najvjerojatnije završiti loše po vas.

Pazite na djecu!

Osoblje trgovine nije osposobljeno za čuvanje vaše djece. Ukoliko šoping obavljate u društvu najmlađih pobrinite se da su vam uvijek na oku jer ćete u protivnom morati podmiriti štetu koju su učinili.

Skinite se s mobitela!

Ukoliko vrijeme provedeno u redu na blagajni odlučite skratiti telefonskim razgovorom, učinite to diskretno, ne vičite i ne prepričavajte noćašnje događaje iz spavaće sobe na sav glas. I najvažnije kada konačno dođete na red, sklopite slušalicu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju