Vjerojatno ste već čuli ponešto o direktnoj prodaji, za koju mnogi kažu da ima potencijala postati prodajnim kanalom 21. stoljeća

Direktna prodaja, smatra se uvaženim načinom prodaje izravno usmjerenim prema potrošačima.

Osobe koje se bave direktnom prodajom, poduzetni su ljudi koji su u direktnoj prodaji prepoznali bezbrojne poslovne mogućnosti i ostvarili svoje snove. Jedna od njih je i gospođa Slava Hadžimahović iz Dubrovnika, distributerka Oriflamea, koja je na pragu šestog desetljeća života, a direktnom prodajom počela se baviti prije 13 godina, kako sama kaže - iz radoznalosti!

Gospođo Hadžimahović, direktna prodaja primarno Vam je zanimanje i osnovni izvor prihoda. Zašto ste se nakon početne radoznalosti odlučili ozbiljno baviti tim poslom?
Jer me izuzetno zabavlja i omogućuje mi da dođem do ciljeva koje si postavim. Moj prvi cilj bio je zaraditi dovoljno novaca da moj suprug (pomorac, upravitelj stroja) prestane ploviti. Zatim sam htjela kćerki, koja je s obitelji živjela u Vancouveru pomoći pri kupnji stana. Oni sad žive u Dubrovniku! Motivira me spoznaja da mogu ostvariti sve svoje ciljeve ako se dovoljno potrudim. Osim toga, obitelj mi je više od podrške - suprug čak obavlja dio poslova vezanih uz rad na računalu.

Koje su prednosti direktne prodaje u odnosu na tradicionalnu?
Prednosti za kupca su potpuna usluga od ponude do preporuke kvalitetnih proizvoda, kao i savjetovanje te brza dostava na kućnu adresu. Za distributera su prednosti višestruke: mogućnost zarade praktički koliko on sam želi, jer on je taj koji prilazi kupcu te ne čeka da mu netko uđe u trgovinu; zabavan, dinamičan posao, bez zadanog radnog vremena i normi koje mu drugi nameću, mogućnost besplatne edukacije, podrška tvrtke i putovanja.

Kako izgleda Vaš tipični radni dan?
Navečer napravim plan za sljedeći dan. Svaki dan je drugačiji, zabavan i dinamičan. Radno vrijeme je klizno, ispunjeno kontaktima s kupcima i suradnicima. Tu su telefonski pozivi, sastanci jedan-na-jedan ili kavica sa grupom suradnika uz planiranje njihovih zadataka. Naručim i proizvode koje sam osobno prodala ili napravim on line narudžbu za suradnika koji je u tom trenutku spriječen (na poslu je ili u šetnji). Isporučim i poneku narudžbu i ostavim novi katalog. Dan završavam analizom učinjenog.

Što Vam je ovaj posao donio osim financijske zarade?
Samopouzdanje i spoznaju da mogu stići do ciljeva o kojima prije nisam mogla ni sanjati. To me ispunjava ponosom, ali i daje sigurnost i radost. Zabava i osjećaj da voliš ono što radiš su ono najljepše. Tvrtka mi pruža potporu, to nije odnos zaposlenik-poslodavac, već timski rad. Isto tako na brojnim, vrlo dobro organiziranim i motivirajućim međunarodnim konferencijama i redovitim godišnjim seminarima stekla sam puno novih spoznaja.

Oriflame je jedna od vodećih tvrtki na području direktne prodaje u Hrvatskoj koje su članice Hrvatske udruge direktne prodaje*. Koje su prednosti tog članstva za Vas kao distributera?
Kao distributer Oriflame proizvoda, slijedim jednake visoke standarde poslovanja, koje je moja tvrtka kao član udruženja obećala slijediti. Pošteno i ispravno provođenje poslova unutar zadanih poslovnih okvira omogućuje mi da posao koji obavljam (ili bilo koji drugi) bude na profesionalnoj razini. Uvažavajući želje potrošača i ispunjavajući njihova očekivanja, razvijate svoj posao.

Što biste poručili onima koji razmišljaju o tomu da se krenu baviti direktnom prodajom?
Nemojte oklijevati ni trena! Ovaj je posao osim odličnih posovnih prilika izuzetan i za stjecanje novih poznanstava, iskustava i prijatelja.

*HUDP je hrvatsko neprofitno udruženje smješteno u Zagrebu. Okuplja šest tvrtki članica: Amway, Avon, GNLD, Herbalife, Oriflame i Significo.

Za više informacija o direktnoj prodaji te o načinima kako se uključiti u ovaj dinamičan posao na posjetite www.hudp.hr
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju