Radna okolina puna zgodnih i mladih žena u trendi odjeći djeluje neprijateljski prema majkama koje su se tek vratile s porodiljnog. Njih čak 25 posto se osjeća ugroženo, a četvrtina ispitanica vjeruje kako ih okolina ne primjećuju dok njih 44 posto misli da ih je zbog zgodnijih kolegica preskočilo unapređenje.
Za 54 posto ispitanica glavni razlog je višak kilograma koji im je ostao nakon trudnoće te nezainteresiranost za modu.
Zaposlene mame odlaze u šoping svega četiri puta godišnje, ne stižu se posvetiti sebi zbog djece, a mrska im je pomisao na kupovinu odjeće u društvu djece.
>> Kako ispravno kupovati odjeću?
>> Top 10 najskuplje odjevenih Hrvatica
37 posto njih je priznalo i kako odbija pozive na razna poslovna druženja zbog toga što nemaju što odjenuti.
Odjeća i moda su česta tema razgovora u uredu, a prostorija puna žena je mjesto natjecanja gdje su najuočljivije žene one odjevene sa stilom.
Istraživanje koje je proveo Persil također je pokazalo kako odjeća u kojoj odlaze na posao ženama daje dozu dodatnog samopouzdanja, no ne sviđa im se što ne mogu eksperimentirati s modom zbog pravila o odijevanju.