Novi logotip, misija tvrtke i vizualni izgled brenda ključne su značajke potpuno izmijenjene brend strategije. Cilj strategije je daljnje učvršćivanje položaja i ugleda koji Douglas ima na tržištu, što se, između ostalog, planira postići oživljavanjem identiteta brenda. Strategiju je pokrenula izvršna direktorica Tina Müller i a za potrebe strategije osmišljena je i ključna riječ #FORWARDBEAUTY.
Prema riječima izvršne direktorice Tine Müller: „Tržište ljepote podložno je stalnim promjenama, a Douglas je ključni pokretač ove promjene. U posljednjih nekoliko mjeseci uložili smo značajna sredstva u razvoj našeg poslovanja, sve s ciljem jačanja i širenja vodeće tržišne pozicije u Europi“, izjavila je Müller te istaknula: „Novom brend strategijom želimo osigurati kontinuiranu vidljivost modernizacije Douglasa, što je iznimno važna okosnica strategije #FORWARDBEAUTY."
Od sada će platforma za trgovinu putem interneta douglas.de, internetske prodavaonice na 14 europskih tržišta, kao i Douglasovi digitalni kanali biti predstavljeni u novom izdanju. Više od 2000 trgovina u Europi trebale bi biti preuređene do kraja 2019., što uključuje implementaciju novog logotipa. Krajem rujna može se očekivati otvorenje renovirane centralne prodavaonice u Frankfurtu, najvećeg Douglasovog prodajnog mjesta u Europi.
PR
Novi logotip kombinira tradiciju s modernom estetikom
Logotip, koji je osmislio dizajnerski tim Peter Schmidt Grupe iz Hamburga, spaja Douglasova tradicionalna obilježja s modernom estetikom. Što se tiče vizualnog rješenja, zadržala se tradicionalna zelena boja mente, a promijenjen je izgled i oblik slova.
„Novi logo Douglasa je prestižan je i moderan. Reakcije naših kupaca na novi logotip do sada su bile vrlo pozitivne. Zrači samopouzdanjem koje želimo ojačati kod naših kupaca i ocrtava karakter novog Douglasa", rekao je Lucas van Eeghen, glavni direktor marketinga tvrtke Douglas, objasnivši kako velika slova logotipa izražavaju snagu i samopouzdanje, dok isprepletena slova "D" i "O" simboliziraju bliskost i lojalnost koje Douglas vežu s njihovim kupcima.
Nova misija tvrtke također je segment Douglasovog inovativnog strateškog pozicioniranja te glasi: "Potičemo vas i nadahnjujemo da budete samopouzdani u odabiru svojeg tipa ljepote".
Lucas van Eeghen naveo je kako u Douglasu žele potaknuti i nadahnuti svoje kupce da prepoznaju vlastitu ljepotu i steknu samopouzdanje. „U svemu što radimo, mi nismo usmjereni isključivo na trenutne želje naših kupaca, već nastojimo predvidjeti njihove potrebe u budućnosti. To je jedini način da transformiramo Douglas od premium trgovine u premium brand "
Peter Lindbergh fotografira međunarodne top modele za Douglas
Promjene u vizualnim rješenjima predstavljaju treći element nove brend strategije. Peter Lindbergh, svjetski poznat kao fotograf slavnih osoba, snimio je crno-bijele fotografije koje naglašavaju prirodnu ljepotu top-modela Care Delevingne, Amber Vallette, Alexe Chung, Lineysa Montero i Jona Kortajarene.
Fotografije kampanje koriste se u Douglasovim prodavaonicama, na internetskoj trgovini te digitalnim kanalima. Implementacija nove strategije brenda odvija se postupno. Douglas ulaže više od deset milijuna eura u novu strategiju brenda.
O Douglasu:
Douglas je jedan od vodećih maloprodajnih lanaca industrije ljepote u Europi, s približno 2500 parfumerija i s porastom broja internetskih trgovina u 19 europskih zemalja. U financijskoj godini 2016/17 tvrtka je ostvarila dobit od 2.8 milijarde eura. Više od 20 000 savjetnika za ljepotu svakodnevno ulaže maksimalan trud kako bi svoje kupce usrećili najboljim savjetima za ljepotu. Douglas u svojem portfoliju ima približno 35 000 vrhunskih proizvoda iz područja industrije parfema, dekorativne kozmetike i njege kože. Douglas je jedna od vodećih tvrtki u industriji ljepote, kako u području internetske i klasične trgovine.