Nakon kolekcije "Heidi & The City", 4. prosinca očekuje nas premijera druge kolekcije Heidi Klum i tvrtke Lidl pod nazivom: LETSCELEBRATE. Nadahnuta najuzbudljivijim razdobljem godine, nova kolekcija obuhvaća elegantne basic komade u kombinaciji s modernim trendovima: moda za blagdane za sve žene, po tipičnim Lidlovim cijenama

Suradnja između Heidi Klum i tvrtke Lidl nastavlja se i na drugoj kolekciji. Dok se kolekcija "Heidi & The City" usredotočila na modu za svaki dan, druga je kolekcija nadahnuta blagdanima.

Željela sam osmisliti modu kojom ćemo zablistati kroz ove blagdane.

Dizajnerica i trgovački lanac lansirat će 4. prosinca, prikladno za blagdansko razdoblje, limitiranu kolekciju pod nazivom  "#LETSCELEBRATE", kojom će elegantna moda postati pristupačna svima.

Bilo da se radi o božićnom domjenku s kolegama, opuštenom božićnom ručku s obitelji ili dočeku Nove godine s prijateljima: 70 elegantnih basic i modernih odjevnih komada mogu se savršeno kombinirati za svaku prigodu.

Željela sam osmisliti modu kojom ćemo zablistati kroz ove blagdane, a koja je istovremeno jednostavna i elegantna, objašnjava Heidi Klum.

Svestrano poput Heidi: šljokice, samt, saten i umjetno krzno #LETSCELEBRATE kombinira tople boje i elegantne tkanine u svečanu kolekciju: samt i saten upotpunjuju se šljokicama i umjetnim krznom.

Kao posebne komade kolekcije valja istaknuti plišani zimski kaput u bordo boji, zgodan sako od samta tamnoplave boje te haljinu sa šljokicama nježno ružičaste boje koja se kombinira s prikladnom stolom od umjetnog krzna kao posebnim dodatkom.

Svaki komad oduševit će uobičajeno dobrom kvalitetom i tipičnim Lidlovim cijenama.

Tradicija je našim kupcima za Božić ponuditi nešto posebno. Kolekcijom #LETSCELEBRATE u naše trgovine dolazi pravi modni doživljaj, objašnjava predsjednik Uprave Lidla Hrvatska gospodin Boris Lozić.

Prodaja kreće 4. prosinca u 92 trgovine diljem Hrvatske. Asortiman osim odjeće (u veličinama 36 do 44) obuhvaća i modne dodatke te cipele (u veličinama 37 do 41).

Kolekcija se na međunarodnom planu nudi u 27 europskih zemalja i u SAD-u – u više od 10.000 Lidlovih trgovina.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju