Nagrađeni proizvodi dobili su priznanja koja dodjeljuje Nielsen, globalna kompanija koja mjeri i analizira ponudu i inovacije robe široke potrošnje na tržištima diljem svijeta. U neovisnom istraživanju provedenom na reprezentativnom uzorku hrvatskih potrošača po prvi puta sudjelovao je Eurospin Hrvatska i našao se među pobjednicima s čak dva proizvoda vlastitih robnih marki.
Pasirana rajčica i hladno prešano maslinovo ulje iz redova robnih marki Delizie dal Sole i Podere del Conte idućih su godinu dana ponosni nositelji oznake pouzdanja potrošača za 2022. godinu. Kupci su tako prepoznali inovativnost i ulaganje u razvoj vlastitih robnih marki te nagradili kvalitetu Eurospinovih proizvoda.
PR (Foto: PR)
Eurospinova vizija objedinjena pod modelom Pametne kupnje od samih je početaka posvećena razvoju kvalitetnih proizvoda po povoljnim cijenama. Upravo iz tog razloga, Eurospin pomno odabire svoje dobavljače i surađuje s onima koji jamče izvornost i kvalitetu. Dvije nagrade za Odabrani proizvod godine potvrda su dugogodišnjeg rada i posvećenosti te poticaj za nastavak ulaganja u zadovoljstvo vjernih i budućih Eurospinovih kupaca.