Iznenađenja nije nedostajalo, kako priliči finalu najvećeg modnog događaja sezone, a posebno oduševljenje izazvali su poznati modeli na pisti, na reviji Ivice Klarića kojom je dizajner proslavio 15 godina karijere.
Večer je započela revijom branda Marina Design. Jesensko-zimska kolekcija izrađena od finih prirodnih materijala u monokromatskim tonovima još je jednom razveselila publiku ove dizajnerice. Udobnost, jednostavnost i opuštenost, dizajnerica Marina Obradović doradila je s inventivnim zahvatima u konstrukciji.
Istraživanjem novih konstruktivnih rješenja kao neiscrpnim izvorom ideja, pri stvaranju ove kolekcije pomaknula je granice predvidivog i još jednom dokazala da njena dosljednost i vjerovanje svom rukopisu stvara najbolje modne priče.
Već tradicionalno, svoju novu kolekciju na Bipa FASHION.HR-u predstavio je omiljeni dizajner brojnih poznatih Hrvatica, Zoran Aragović, koji stoji iza branda BiteMyStyle. Za aktualnu sezonu jesen/zima 2018./19. inspiraciju je pronašao u estetici punka i rocka.
Dizajner koji je u ovoj kolekciji na svoj prepoznatljiv način kombinirao trendovski karirani uzorak s točkama te mrežasti neopren i tvid, publiku je oduševio kaputima koji su dominirali modnom pistom. Naglašenog volumena, s predimenzioniranim ovratnicima, kaputi su zajedno s haljinama i suknjama midi dužine postali dio jedne vrlo nosive, urbane street mode s prepoznatljivim Aragovićevim rukopisom, a poseban touch u stiliziranju komada stavio je remenjem od tkanine koji se u struku vežu metalnim kopčama i dugim rukavicama.
Ana Maria Ricov koncept nove zimske kolekcije nadovezuje na prethodnu za koju je inspiraciju crpila iz japanskog estetskog kreativnog koncepta IKI. Naglasak pri stvaranju ovih kreacija stavljen je na jednostavnu, sofisticiranu i spontanu formu koja ističe originalnost i stilski sklad.
Konstrukcija bazirana na rezovima ravnih linija pod oštrim kutevima s akcentom na geometrijske elemente stvorila je zanimljivu modnu priču i ponovno oduševila ljubitelje AMR dizajna.
Tople i svježe boje vune, pamuka i viskoze tako su zavladale pistom Bipa FASHION.HR-a i publiku odvele u zimsku idilu u kojoj se stilski pazi na svaki detalj.
Kolekcija Mellow branda Mateyaneira stvorena je za djevojke i žene, koje vole imati dobar komad odjeće u svojem ormaru. Inspirirane modom koju su gledale na svojim majkama tijekom djetinjstva i željom da što prije odrastu i same nose baš takve kreacije, dizajnerice Mateja Dujić i Neira Sinanbašić, kreirale su komade s naglašenim ramenima i krojeve koji naglašavaju ženstvenost te tako napravile kolekciju koja pored klasičnih ima i brojne statement komade od kože, umjetnog krzna, vune i svile.
Zemljani tonovi, dezeni, kao i uvođenje novih modnih dodataka i muških odijela nešto je čime su posebno osvježile svoju estetiku.
Čast da zatvori 27. sezonu Bipa FASHION.HR-a pripala je doajenu muške mode, Ivici Klariću, koji je ovom revijom pod pokroviteljstvom Philipsa proslavio 15 godina branda IK studio. Reviju je, potpuno neočekivano otvorio ženski model u smoking haljini pepito uzorka, a uslijedilo je gotovo 50 izlaza muških modela u kojima je Klarić pokazao kako su inovacije i kreativnost u klasičnom odijevanju znak istančanog stila.
Njegova vizija suvremenog muškarca oslanja se na klasiku i dobro skrojena odijela, koja poštuju osnovne postulate muške siluete. Uz njegov majstorski osjećaj za tkanine, savršene teksture, pedantne šavove, custom made dugmad, košulje i kravate, klasično odijelo savršeno odolijeva trendovima i postaje odraz uistinu bezvremenskog stila.
A da se svaki muškarac, neovisno o stilovima, može pronaći u Klarićevim kreacijama, najbolje su pokazali modeli koji su samo za ovu prigodu izašli na pistu: Ivan Šarić, Ivan Dečak, Miran Kurspahić, Vlaho Arbulić te Goran Jurenec.
27. izdanje Bipa FASHION.HR-a, završilo je sinoć nakon šest dana programa koji se održao na dvije lokacije, u kultnom prostoru Studentskog centra i tradicionalno na Zagrebačkom velesajmu. Nove kolekcije ove sezone predstavilo je 15 dizajnera, a revije je u šest dana pogledalo gotovo pet tisuća posjetitelja.
Više od 100 akreditiranih predstavnika medija svake je večeri pratilo revije, a uz najpoznatija dizajnerska imena, posebnu pažnju i interes plijenile su nove snage i predstavnici nove generacije na modnoj sceni. Posljednji dan najvećeg modnog događaja u reviji završio je partyjem koji je potrajao dugo u noć.