Rođendani, razne manifestacije, zakuske, domjenci i ostali uredski događaji mogu vaše radno mjesto pretvoriti u jednu veliku kalorijsku zamku

Ako niste oprezni, ovo bi se vrlo lako moglo odraziti na vaš struk. Ovih pet savjeta može vam pomoći da se držite svoje dijete te se ne prepustite uredskim 'strastima'.

>> Vježbe za jačanje ruku i ramenog pojasa

>> 4 najveće greške na razgovoru za posao

1. Ponesite svoju hranu
Ako ponesete svoju hranu na posao, biti će vam lakše odoljeti onome što se nudi na poslu. Pokušajte sa voćnim jogurtom ili integralnim kruhom sa nekim slatkim namazom. Na taj način možete zadovoljiti želju za nečim slatkim bez velikog unosa kalorija.

2. Mudro ulažite svoje kalorije
Dijeta je kao balansiranje bankovnog računa – morate paziti na svaku kaloriju koju potrošite. Jedan griz kolača vas neće ubiti, ali po jedan svaki dan jasno će se odraziti na vašoj kilaži. Ponesite svoju hranu barem tri dana u tjednu, ali zadovoljite svoju želju dva dana. Planirajući unaprijed, možete srezati obrok između doručka i ručka kako biste se zadržali u ciljanom kalorijskom dometu.

Dijeta je kao balansiranje bankovnog računa – morate paziti na svaku kaloriju koju potrošite.

3. Nemojte posustati
Na one dane kada se odlučite počastiti visoko kalorijskom zakuskom, budite oprezni koliko toga stavljate u usta. Veliki komad kolača činit će se u skladu sa velikim papirnatim tanjurom na kojem se nalazi. Isto tako, sudeći prema iskustvu, mnogi će se naći u zamci da uzmu još hrane ako im mozak ne kaže da je dovoljno. Istraživači na sveučilištu u Cornellu, pozvali su sve studente, profesore i djelatnike iz nutricionističke škole kako bi dokazali utjecaj veličine tanjura na porcije koje ljudi sami sebi odrede. Očekivano, oni sa velikim tanjurima pojeli su 30% više od ostalih. Čak su i nutricionistički stručnjaci pali na testu kada su mislili da im to nije dovoljno hrane na tako velikom tanjuru.

Koristite skroz male tanjure veličine onih za čaj ili kavu i tako ćete se prevariti misleći da jedete više nego biste trebali. Isto tako nikad ne jedite direktno iz velike zdjele, već se odvojite onoliko koliko mislite da vam je dovoljno.

4. Popijte nešto toplo
Ako netko u uredu drži na stolu nešto primamljivo ćemu znate da nećete odoljeti, popijte neki niskokalorični vrući napitak.

Iako je većina čajeva vrlo dosadna, kombinacija istih sa okusima vanilije ili karamele mogli bi vas zadovoljiti sa 0 kalorija.

5. Odaberite težu opciju
Ako je kalorijski sastav između dva obroka relativno jednak, izaberite onaj teži. Radije pojedite perece ili sir umjesto čipsa jer iako su porcije jednake, osjećati ćete se punije jer ste pojeli teži obrok.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju