Kampanja brenda Kiehl's Hrvatska
Kampanja brenda Kiehl's Hrvatska (Foto: Kiehl's)
Posao & obitelj

Zbog čega je ova fotografija blatnjave djece trenutno jedna od najmoćnijih?

03-04-2024 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Djeca danas prebrzo odrastaju, a dokaz tome jest i fenomen da već i djeca mlađa od 12 godina prakticiraju rutinu čišćenja lica u nekoliko koraka. Štoviše, sve je više djevojčica opčinjeno kozmetikom za odrasle, i tu nije riječ samo o povremenom korištenju maminog ruža za usne ili sjenila za oči, u igri.

Galerija Kiehl's Kampanja brenda Kiehl's Hrvatska - 4 +2 Kampanja brenda Kiehl's Hrvatska

U trendu Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom u Zagrebu 2025. - 3 Glamurozna i elegantna Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu

Stvari su u današnje vrijeme poprimile puno ozbiljniju notu, pa danas nije neobično djecu predpubertetske dobi vidjeti kako u trgovinama isprobavaju šminku, razne kreme i serume, i to one ozbiljne, teške kreme za odraslu kožu, koje sadrže jake sastojke poput retinola koji pomaže da sitne i jače bore budu manje vidljive.

Dakle, djeca od 12 godina i mlađa već su opterećena borama i savršenom kožom, pa u svojoj rutini ljepote koriste razne vrste krema, među kojima i one anti-aging, gelove za čišćenje, maske za lice, pilinge, a znaju sve i o famoznoj rutini čišćenja lica od 10 koraka.

Kampanja brenda Kiehl's Hrvatska - 4 Jedina anti-aging krema potrebna djeci jest – sladoled razmazan po licu (Foto: Kiehl's Hrvatska)

To sve, naravno, može djelovati agresivno i jako štetno na dječju kožu, ali i na dječju psihu jer su već u tako ranoj dobi opterećeni ljepotom, odnosno nametnutim standardima ljepote.

Djecu treba podsjetiti da trebaju biti djeca, ali i njihove roditelje isto tako. Poruke koje idu u tom smjeru u novoj kampanji poslao je i brend Kiehl's Hrvatska, kroz fotografije djece koja uživaju u stvarima primjerenima njima – plesanju baleta, igranju u blatu i pijesku te jedenju sladoleda.

Djevojčica nanosi kremu Zašto 10-godišnje curice kupuju kremu s retinolom?

Jedina maska za lice koju djeca trebaju nanositi – piše uz fotografiju nasmijane djece prljave od blata. U kampanji također podsjećaju da djetinjstvo brzo prolazi i neka djeca budu djeca, a neka se kremama protiv bora bave odrasli. Jer jedina anti-aging krema potrebna djeci jest – sladoled razmazan po licu.

Kampanja brenda Kiehl's Hrvatska - 1 Djeca se trebaju igrati u blatu, a ne koristiti maske za lice (Foto: Kiehl's Hrvatska)

Pročitaj još
Pročitaj još