Jelo koje vam predlažemo je brzo i jednostavno za pripremu, a svi sastojci su zdravi - riba, ječam i cikla tako čine rapsodiju mirisa i okusa na tanjuru, a prilikom serviranja možete složiti pravo malo umjetničko djelo. Uživajte!

Ukoliko razmišljate da ječam u receptu zamijenite rižom, pročitajte prvo sve dobrobiti ove namirnice!
U 100 grama ječma nalazi se 354 kalorije, obiluje nezasićenim masnim kiselinama koje smanjuju razine kolesterola u krvi. Sadrži vitamin A, vitamina D, vitamina E, veće količine Vitamina B12, pantotenske kiseline, a od minerala sadrži kalij, magnezij, cink, željezo, fosfor, kobalt, fluor i jod. Lako je probavljiv i sadrži mnogo topivih vlakana, koja pomažu u zaštiti od raka debelog crijeva.

>> Šareno varivo koje ostavlja mjesta za desert

Što vam je potrebno:
Za ovaj vam je recept potreban filet ili obrazi grdobine. Ukoliko ćete jelo poslužiti kao predjelo dovoljan je po jedan komad po osobi, a za glavno jelo uzmite 3 komada po osobi.

Za orzotto-ječmoto:
Šalica ječma
Pola do jedne glavice luka, sitno narezati
Čaša bijelog vina i/ili tekućina od cikle
Malo sirove ili kuhane cikle za boju
Riblji ili povrtni temeljac za podlijevanje (ili voda ukoliko nemate ništa od toga)
Žlica maslaca
Malo maslinovog ulja

Za posluživanje:
Na kockice narezana cikla, po mogućnosti ona koja se kuhala u rižotu te svježi krastavci.

Priprema:
1. Pripremite rižoto od ječma tako da na žlici maslaca i malo ulja popržite luk, dodate ječam i još kratko pržite. Podlijte vinom ili tekućinom od cikle, dodajte malo cikle u komadu ili narezane na kockice i kuhajte na srednje jakoj vatri uz stalno podlijevanje. Temeljac je potrebno dodavati tako da tekućine na ječmu ne bude niti previše niti premalo. Oprez jer ječam ne smije plivati u tekućini već se fino 'krčkati'.

2. Kad je rižoto-ječmoto (ili kako bi ga Talijani nazvali: orzotto) gotov, brzo pripremite ribu. Ispecite obraze grdobine (ili filete s ili bez kostiju) u tavi. Obraze prije pečenja po želji možete uvaljati u brašno.

3. Sastojke servirati kao na slici i poslužiti.

U slast!

Još slasnih recepata potražite u Marinoj kuharici za male (i velike)!

Tko piše ove recepte?

Mare radi kao slobodni novinar i fotograf za nekoliko medija u Hrvatskoj i Europi. Njezni radovi su prikazani na nekoliko samostalnih izložbi fotografija u Hrvatskoj i Austriji. Upravo je izdala svoju prvu knjigu kuharicu pod nazivom 'Tatina kuharica'.

Ideja za knjigu se rodila tijekom odrastanja njezinog prvog djeteta, a blog je krenuo za vrijeme druge trudnoće i nastavka eksperimentiranja s kuhanjem, a sve kako bi se zadovoljili gurmanski nepci izbirljivog sina dok joj kći obožava skoro sve. Davi se i u sarmi koju mali ne želi ni pogledati, a kamoli kušati:)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju