Uz snažnu paletu boja, egzotične cvjetne printove i glamurozne siluete koje su postale sinonim za Ortiz, robnu marku ženstvenog odijevanja, kolekcija je prepuna elegantnih kombinacija pogodnih za dan i za noć te za one koji su u potrazi za statement komadima.
Ekskluzivna 'pred-kolekcija' sastoji se od četiri haljine koje će biti dostupne u odabranim trgovinama i na hm.com od 3. prosinca, a glavna kolekcija bit će dostupna u ožujku
Predkolekcija se sastoji od četiri stila koji su sinonim za koketirajuću i nezahtjevnu estetiku Johanne Ortiz: haljina-tunika, haljina na vezanje, mini haljina i dugih haljina sa slojevitim krojem volana. Četiri egzotična cvjetna printa iz Ortizove arhive - "Divlje ruže", "Raj orhideja", "Cacatua" i "Coquelicots" - predstavljene su u živim novim bojama toplo žute, prašnjave ružičaste boje, šumsko zelene i tamnosmeđe boje koralja, osmišljene za novu publiku s fenomenalnim volanima i valovitim detaljima na manšetama i rubovima. Kako ih sad nositi? Ortiz predlaže uparivanje s minimalističkim sandalama, raskošnim naušnicama, valovima u kosi i slamnatom torbom.
Svi printovi potječu iz moje opsjednutosti cvijećem, palmama i prekrasnim bojama kojima sam blagoslovljena dok gledam kroz prozor kad se probudim u svojoj kući u Kaliju, u rodnoj Kolumbiji. Print Latinske Amerike i njezina jedinstveno svečana karakteristika nešto je što se može osjetiti u svakom dizajnu Johanne Ortiz, stoga sam oduševljena što će toliko žena na svijetu imati mali komad Kolumbije u svojim ormarima zahvaljujući suradnji Johanne Ortiz i H&M-a, kaže Johanna Ortiz, dizajnerica i izvršna direktorica.
Otkrivanje svijeta bujnog dizajna Johanne Ortiz, njezina upotreba boja i njezin izvanredni štih za dramatične siluete bili su sjajno iskustvo za cijeli dizajnerski tim. Za vrijeme cijelog procesa blisko su surađivali s Johannom, uživajući u njezinu izuzetnom gostoprimstvu i prekrasnom domu u Kaliju. Oduševljeni smo što možemo proslaviti bogatu povijest i zanat Kolumbije i donijeti Johannin dizajn koji potiče sreću kupcima H&M-a, kaže Maria Östblom, H&M-ova voditeljica dizajna za žensku odjeću.