Drage mame, kada biste se uspoređivale sa sportašima, vjerojatno biste odabrale maratonca. Usporedba s vrhunskim sportašima univerzalna je i jedina koja slikovito dočarava život majke. Ako ne vjerujete, pokušajte pronaći razliku:
1. Ustaje rano ujutro i priprema se za trening
a) mama
b) sportaš
2. Osjeća nervozu prije velikog događaja
a) mama
b) sportaš
3. Razmišlja o zdravlju prilikom planiranja obrokaU Hrvatskoj su zaštitna lica kampanje 'Hvala ti mama' hrvatski olimpijac Natko Zrnčić Dim i njegova majka Maja
a) mama
b) sportaš
4. Osjeća bolove u mišićima na kraju dana
a) mama
b) sportaš
5. Ima rigorozan dnevni raspored
a) mama
b) sportaš
6. Zaslužuje medalju
a) mama
b) sportaš
Kako bi odali priznanje svim majkama diljem svijeta, a posebno majkama vrhunskih sportaša, kompanija Procter&Gamble i tijekom Olimpijskih igara PyengChang 2018. "ponosno sponzorira majke". U Hrvatskoj su zaštitna lica kampanje "Hvala ti, mama" hrvatski olimpijac Natko Zrnčić Dim i njegova majka Maja.
Kampanja 'Hvala ti, mama' najljepši je poklon koji majke sportaša mogu dobiti. Prilika je to da se prisjetimo brojnih odricanja, ali i prekrasnih trenutaka koje bavljenje sportom donosi. Svaka majka prolazi brojne prepreke tijekom odrastanja i odgoja djece, ali mislim da majke sportaša sve emocije doživljavaju i dvostruko zbog čega je i naša zahvalnost na svakom njihovom uspjehu dvostruka. Djeca uče na primjerima odraslih pa se nadam da sam i ja bila dijelom poticaja koji je Natka doveo do Olimpijskih igara 2018. godine, izjavila je Maja Zrnčić.
Maja Zrnčić ponosna je na svog sina Natka Foto: PR
Kampanju "Hvala ti, mama" možete podržati od 8. siječnja do 28. veljače 2018. u trgovinama Konzuma i time pomoći odavanju priznanja majkama vrhunskih sportaša diljem svijeta.
Misija kompanije Procter&Gamble je olakšati posao majkama diljem svijeta. Kampanjom 'Hvala ti, mama' dodatno odajemo priznanje svim majkama sportaša, ali i majkama koje svaki dan obavljaju nemjerljiv i neprocjenjiv posao za svoje obitelji. Sretni smo što i u Hrvatskoj možemo predstaviti suradnju s vrhunskim sportašem, ali i što na ovaj način možemo zahvaliti njegovoj majci, rekao je Srđan Lisac, član Uprave P&G-ja za Hrvatsku.
Kao dio globalne kampanje za majke sportaša P&G je nedavno predstavio i kratki film kojim daje svoj doprinos borbi protiv predrasuda koje su prisutne i u sportu. Film "Ljubavlju protiv predrasuda" pokazuje kako bi izgledao svijet kada bismo ga gledali majčinim očima. Film možete pogledati na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=JSWyrR4gXkw.