IKEA je izbacila emotivnu reklamu koja će dirnuti svakoga, a najviše mame. U reklami majka i njen mali sin kupuju namještaj, no to je samo prividna slika

Nova IKEA-ina reklama nazvana 'Moj sin' pozabavila se odrastanjem i majčinskim osjećajima. Gledajući svoje dijete kako odrasta svaka majka osjeća se ponosno i sentimentalno. Jer jedan djelić nje želio bi da njeno dijete zauvijek ostane – dijete.

IKEA je izbacila emocionalnu reklamu koja će dirnuti svakoga, a najviše mame. U reklami majka i njen mali sin kupuju namještaj, no to je samo prividna slika

Jednu takvu majku upoznajemo u IKEA-inoj reklami koja odlazi u kupovinu namještaja sa svojim sinom. Iako je on još dječak začuđujuće se dobro snalazi u dućanu, mjeri namještaj, raspituje se kod prodavačice pa čak sam vozi kolica puna paketa.

Kada dođu do blagajne, dječak kaže majci da će on platiti. Cijelo vrijeme ona ga gleda s ogromnom ljubavlju, ponosom, ali i s nekom tugom. Kada dječak utovari kupljeni namještaj u automobil, sjedne za volan i pretvori se u – odraslog mladića. Mama sjedi na suvozačevom mjestu i gleda ga na rubu suza.

'Mama, selim se odmah iz ugla', kaže mladić koji odlazi iz roditeljskog gnijezda i seli se u vlastiti dom. On je već odrastao, samostalan mladić, ali za mamu on je i dalje njen dječačić...

Pogledajte reklamu od 60 sekundi zbog koje će svakome navrijeti suze na oči.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju