Snaga žene često se rađa tiho. U tihim borbama koje vode u obiteljima, na poslu, u zajednicama. U malim, ali hrabrim koracima, u nesebičnoj podršci drugima, u svakodnevnim pobjedama koje ne traže priznanje.
Poput žene iz malog mjesta koja pokrene poduzetnički projekt, iako svi sumnjaju u nju. Poput tete u vrtiću koja zna kad svakom djetetu treba zagrljaj više. Poput majke koja nakon posla završava tečaj programiranja jer želi bolju budućnost za sebe i svoju djecu. Poput aktivistice koja u slobodno vrijeme vodi radionice za žene koje su preživjele nasilje. Poput umirovljenice koja svakog tjedna volontira u skloništu za beskućnike jer zna što znači biti sama.

I upravo te žene, koje tiho, ali hrabro, mijenjaju svijet iz sjene, zaslužuju da ih se vidi i čuje. Kampanja #nepobjedive, koju zajednički provode BIPA i Melem, ove godine pretvara inspiraciju u djelo: u natječaju vrijednom 25.000 eura pozivaju udruge koje osnažuju žene da prijave svoje projekte i zajedno oblikuju budućnost u kojoj su žene snažne, podržane i nepokolebljivo svoje.
Uz kolekciju Melem LOVES Women za svaki kupljeni proizvod BIPA i Melem izdvajali su po 50 centi u fond Zaklade "Budi Melem".
Zahvaljujući kupcima koji su prepoznali važnost ove inicijative prikupljeno je 25.000 eura. Sada ta sredstva čekaju svoje novo poglavlje.

Vrijeme je da inspiraciju pretočimo u stvarnu promjenu
Ako ste udruga ili organizacija koja osnažuje žene kroz edukaciju, kreativnost, poduzetništvo ili zajedništvo, ovo je poziv upućen vama. Prijavite svoj projekt i iskoristite priliku da dobijete financijsku podršku iz fonda "Budi Melem".
Jer ako nešto znamo, to je da žene najbolje razumiju žene. A kada im se pruži podrška, mogu biti upravo ono što jesu: #nepobjedive.
Prema podacima Eurostata, žene i dalje čine većinu nezaposlenih u mnogim državama EU-a, uključujući i Hrvatsku. Žene su češće pogođene siromaštvom, a samo svaka peta poduzetnica u Hrvatskoj vodi vlastiti biznis. Ipak, broj ženskih inicijativa raste, a sve je više udruga koje uz mentorstvo, edukaciju i podršku potiču žene da se odvaže i preuzmu kontrolu nad vlastitim životom.

Zato je važnije nego ikad ulagati u projekte koji ženama daju glas, prostor i sigurnost. Upravo to BIPA i Melem žele omogućiti kampanjom #nepobjedive.
Priča koja je počela srcem
Kampanja #nepobjedive započela je 2022., a suradnja s Melemom godinu dana poslije, kada je Melem pokrenuo luksuznu, limitiranu kolekciju Melem LOVES Women, dostupnu ekskluzivno u BIPA poslovnicama. Proizvodi nježnog, cvjetnog mirisa postali su simbol ženstvenosti i snage.
No iza mirisa i dizajna srca krije se veća ideja: povezati ljepotu s onim što žena nosi u sebi: snagu, autentičnost i nepokolebljivu odvažnost.
Danas ta ideja dobiva novu dimenziju kroz konkretan fond koji podržava konkretne žene. Koji će im pomoći pustiti glas kad je najteže, stajati čvrsto kad ih život izaziva i pronaći snagu da krenu dalje. Bilo da je riječ o ženi koja pokreće vlastiti biznis u maloj zajednici, majci koja završava školu kako bi svojoj djeci pružila bolju budućnost ili aktivistici koja se bori za prava žena u svom gradu.

Iznos od 25.000 eura bit će raspoređen među projektima koji pokažu najveći potencijal za stvarnu promjenu. Financijska nagrada je i priznanje vašem radu, vašoj upornosti i vašem doprinosu društvu koje poštuje, osnažuje i slavi žene.
Ako vjerujete u svoj projekt, ako svojim radom svakodnevno doprinosite boljitku žena u svojoj zajednici, ne čekajte. Prijavite se, podijelite svoju priču i dajte joj krila. Pomognite ženama da postanu i ostanu #nepobjedive.
Prijave traju od 15. 10. do 15. 11. 2025. Nakon zatvaranja prijava stručni žiri pregledat će sve pristigle prijedloge. Dobitnici će biti objavljeni najkasnije do 20. 11. 2025.

Inspiracija počinje djelima. Ali vi to ionako već znate.
