Poznati dizajner Ivan Alduk nastavlja s izvrsnim kampanjama za svoju liniju vjenčanica. Svoje povjerenje je po treći put poklonio fotografskom dvojcu Decker&Kutić koji sezonu jesen/zima 2016./17. vide u igri svjetla i sjene kao izvrsnog akcenta na stvarnu ljepotu modela i novih vjenčanica. Osam vrhunskih fotografija prikazuje bridal kolekciju u novom svjetlu, odnosno u ovom slučaju plavičastom polumraku iz kojeg na svjetlo istupa lijepa žena spremna samouvjereno uploviti u novu fazu života

Unikatne, ručno šivane i po mjeri izrađivane vjenčanice obiluju bogatom teksturom koja je vidljiva na čipkama 3D efekta i precizno vezenim detaljima. Silueta s naglašenim strukom i dalje je okosnica dizajnerovog prepoznatljivog rukopisa.

Kolekcija sadrži pročišćene i jednostavne modele, kao i one voluminoznije i raskošnije sa svevremenskom estetikom.

ALDUKA BRIDAL Kolekcija sadrži pročišćene i jednostavne modele, kao i one voluminoznije i raskošnije sa svevremenskom estetikom.

Udobnost i lakoća nošenja je jedna od glavnih karakteristika ALDUK BRIDAL kolekcije od koje se nije odstupilo ni ovaj put. Nježno bijeli i tonovi vanilije koloritna su osnova kolekcije na koju se bogata tekstura tkanina izvrsno nadograđuje i dolazi do izražaja kao nikada do sada.

'Profinjena estetika dvojca Decker&Kutić odlično predstavi svaku moju novu kolekciju vjenčanica, a tako je i ovog puta.

Raskoš novih tkanina odlično je naglašena na fotografijama, kao da se može i fizički opipati. Izuzetno sam zadovoljan kako novom kampanjom, tako i kolekcijom koja je već dostupna za probe i narudžbe u mom showroomu uz rezervaciju termina putem web stranice www.alduk.hr ili maila ivan@alduk.hr' - poručio je ovog puta dizajner.

Mlada i lijepa Gordana Dude iz agencije Talia model zaštitno je lice kampanje. Make-up je djelo Mihaele Dodić dok je Jasmina Salo iz Keune Akademije kreirala nekoliko različitih frizura.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju