Iako su mnogi mislili da će, kada su u pitanju vjenčanja, godinu obilježiti ono Meghan Markle i princa Harryja, njihov veliki dan pao je u zaborav zahvaljujući vjenčanju Chiare Ferragni.

Jedna od najpoznatijih modnih blogerica i influencerica na svijetu udala se za svog partnera Federica Leonarda Luciju na bajkovitom imanju Dimora dell Balze u Italiji u vjenčanici modne kuće Dior.
 


Iako su se detalji o haljini u početku mogli saznati isključivo na njezinu profilu na Instagramu i tek nakon ceremonije, za razliku od vjenčanice Meghan Markle, o kojoj je u direktnom televizijskom prijenosu brujio čitav svijet, analitičari su izračunali da je Chiara svojim dizajnerima donijela dvostruko veću dobit nego vojvotkinja modnoj kući Givenchy, u čijoj se vjenčanici udala.

Vjenčanicu Meghan Markle napravila je modna kuća Givenchy
Vjenčanicu Meghan Markle napravila je modna kuća Givenchy (Foto: Getty Images)

Marketinška platforma Launchmetrics, koja se bavi analiziranjem podataka za luksuzne modne i beauty brendove, formulirala je algoritam pod nazivom "vrijednost medijskog utjecaja", pomoću kojeg mogu izračunati koliku je dobit ostvario brend zahvaljujući vidljivosti na digitalnim platformama i medijskom oglašavanju.
 


Tako su procijenili da je Chiara modnoj kući Dior osigurala 5,2 milijuna dolara objavama o vjenčanju na Instagramu, što je dvostruko više od dobiti modne kuće Givenchy, koja je napravila haljinu vojvotkinje od Sussexa.

 



I dok su mnogi bili oduševljeni Chiarinom vjenčanicom napravljenom po uzoru na model koji je nosila Grace Kelly, slavnom modnom dizajneru Stefanu Gabbani nije se svidjela haljina dugih rukava s čipkastim gornjim dijelom i raskošnom suknjom od tila.

 

Jeftino, napisao je Gabbana, bez ikakva objašnenja.

Ankete

(7178) Koja vam se vjenčanica više sviđa?

rezultati povratak glasova4386
rezultati


Meghan Markle na dan vjenčanja
Meghan Markle na dan vjenčanja (Foto: Getty Images)