Iako su mnogi mislili da će, kada su u pitanju vjenčanja, godinu obilježiti ono Meghan Markle i princa Harryja, njihov veliki dan pao je u zaborav zahvaljujući vjenčanju Chiare Ferragni.

Jedna od najpoznatijih modnih blogerica i influencerica na svijetu udala se za svog partnera Federica Leonarda Luciju na bajkovitom imanju Dimora dell Balze u Italiji u vjenčanici modne kuće Dior.
 


Iako su se detalji o haljini u početku mogli saznati isključivo na njezinu profilu na Instagramu i tek nakon ceremonije, za razliku od vjenčanice Meghan Markle, o kojoj je u direktnom televizijskom prijenosu brujio čitav svijet, analitičari su izračunali da je Chiara svojim dizajnerima donijela dvostruko veću dobit nego vojvotkinja modnoj kući Givenchy, u čijoj se vjenčanici udala.

Vjenčanicu Meghan Markle dizajnirala je modna kuća Givenchy Vjenčanicu Meghan Markle dizajnirala je modna kuća Givenchy (Foto: Getty Images)

Marketinška platforma Launchmetrics, koja se bavi analiziranjem podataka za luksuzne modne i beauty brendove, formulirala je algoritam pod nazivom "vrijednost medijskog utjecaja", pomoću kojeg mogu izračunati koliku je dobit ostvario brend zahvaljujući vidljivosti na digitalnim platformama i medijskom oglašavanju.
 


Tako su procijenili da je Chiara modnoj kući Dior osigurala 5,2 milijuna dolara objavama o vjenčanju na Instagramu, što je dvostruko više od dobiti modne kuće Givenchy, koja je napravila haljinu vojvotkinje od Sussexa.

 



I dok su mnogi bili oduševljeni Chiarinom vjenčanicom napravljenom po uzoru na model koji je nosila Grace Kelly, slavnom modnom dizajneru Stefanu Gabbani nije se svidjela haljina dugih rukava s čipkastim gornjim dijelom i raskošnom suknjom od tila.

 

Jeftino, napisao je Gabbana, bez ikakva objašnenja.

Koja vam se vjenčanica više sviđa?

glasova:


Meghan Markle na dan vjenčanja Meghan Markle na dan vjenčanja (Foto: Getty Images)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju