Jedna od najpoznatijih modnih blogerica i influencerica na svijetu udala se za svog partnera Federica Leonarda Luciju na bajkovitom imanju Dimora dell Balze u Italiji u vjenčanici modne kuće Dior.
Iako su se detalji o haljini u početku mogli saznati isključivo na njezinu profilu na Instagramu i tek nakon ceremonije, za razliku od vjenčanice Meghan Markle, o kojoj je u direktnom televizijskom prijenosu brujio čitav svijet, analitičari su izračunali da je Chiara svojim dizajnerima donijela dvostruko veću dobit nego vojvotkinja modnoj kući Givenchy, u čijoj se vjenčanici udala.
Vjenčanicu Meghan Markle dizajnirala je modna kuća Givenchy (Foto: Getty Images)
Marketinška platforma Launchmetrics, koja se bavi analiziranjem podataka za luksuzne modne i beauty brendove, formulirala je algoritam pod nazivom "vrijednost medijskog utjecaja", pomoću kojeg mogu izračunati koliku je dobit ostvario brend zahvaljujući vidljivosti na digitalnim platformama i medijskom oglašavanju.
Tako su procijenili da je Chiara modnoj kući Dior osigurala 5,2 milijuna dolara objavama o vjenčanju na Instagramu, što je dvostruko više od dobiti modne kuće Givenchy, koja je napravila haljinu vojvotkinje od Sussexa.
I dok su mnogi bili oduševljeni Chiarinom vjenčanicom napravljenom po uzoru na model koji je nosila Grace Kelly, slavnom modnom dizajneru Stefanu Gabbani nije se svidjela haljina dugih rukava s čipkastim gornjim dijelom i raskošnom suknjom od tila.
Jeftino, napisao je Gabbana, bez ikakva objašnenja.
Meghan Markle na dan vjenčanja (Foto: Getty Images)