Međunarodni maloprodajni lanac JYSK jučer je u gospodarskoj zoni Štanga u Rovinju otvorio vrata preuređene JYSK trgovine koja je u potpunosti opremljena novim konceptom uređenja trgovina 3.0. Riječ je o najnovijem konceptu kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine, a Rovinj je tako postao prvi grad u Hrvatskoj s novouređenom trgovinom.

 

Galerija PR PR PR +2 PR  U preuređenoj JYSK trgovini kupci će moći lakše pronaći tražene proizvode, pa tako i artikle iz predivne božićne kolekcije. Najnoviji asortiman vrhunskog namještaja s danskim potpisom za blagdansku sezonu krase tri različita i inovativna trenda za unutarnje uređenje koji će svakom domu priuštiti dozu luksuza, udobnosti i obiteljske topline – Blještavi Božić, Crveni, tradicionalni Božić i Nordic Mood.
PR Blještavi Božić u JYSK trgovini obogaćen šljokicama i zlatnim detaljima

Trend Blještavi Božić donosi moderan stil obogaćen elegantnim sjajem šljokica, zlatnim ukrasima, blistavim zvijezdama i lampicama koje stvaraju posebnu božićnu atmosferu. S druge strane, Crveni Božić inspiriran je tradicionalnim skandinavskim elementima u crvenim i zelenim nijansama koje bude sjećanja iz djetinjstva na patuljke sa šeširima i bradama te zelena božićna drvca dok je Nordic Mood zadržava hladne tonove i minimalizam obogaćen mnoštvom lampica i fenjera. Uz nove artikle iz ovih trendova lako se postiže savršen ugođaj za stvaranje nezaboravnih božićnih uspomena.
PR Crveni, tradicionalan Božić vuče inspiraciju iz tradicionalnih skandinavskih elemenata

„Veliko je zadovoljstvo upravo u Rovinju predstaviti novi koncept uređenja trgovina, jer je Istra idealna destinacija za prikazivanje i uvođenje novih trendova. Za blagdansku sezonu predstavljamo tako tri neodoljiva trenda čiji ukrasni i sjajni predmeti reflektiraju svijetlost svijeća i lampica, stvarajući bajkovit ugođaj za cijelu obitelj. Uz ove JYSK proizvode svatko može stvoriti svoj Hygge ambijent“, izjavila je Zvjezdana Novak, JYSK-ova menadžerica za prodaju i marketing.

Novim trendovima već su se imale priliku poigrati tri lifestyle blogerice koje su među prvima isprobale i iskombinirale artikle Blještavog, Crvenog i Nordic Mood Božića. Filipa Sorko, Lorena Mamić-Franjić te Marija Kosovec posjetile su JYSK trgovinu u Rovinju gdje su sudjelovale u blogerskom izazovu – urediti kutak doma u savršenom blagdanskom ugođaju. Iako pred njima nije bio lagan zadatak izabrati samo neke artikle iz raznovrsne JYSK ponude, odlično su se snašle te prezentirale svoje vizije uređenja prostora.

Nova božićna kolekcija već je dostupna u svim JYSK trgovinama te putem Internet prodaje. Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici te Instagram profilu, kao i na službenoj web stranici JYSK.hr.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju