Zvijezda reality serije 'Keeping Up with the Kardashians podijelila je na svojoj internetskoj stranici popis namirnica koje se redovito nalaze na njenom jelovniku, odnosno koje je njezin nutricionist preporučio da uvijek ima na dohvat ruke


Khloe Kardashian
većinu je života vodila bitku s kilogramima, a na ljeto ove godine pokazala je svoju novu liniju. Priznala je medijima da je u posljednje dvije godine skinula dvadesetak kilograma uz pomoć redovite vježbe u teretani, ali i uravnotežene prehrane kojom dominiraju bjelančevine.

Na popisu za kupovinu, kojeg je odobrio i njezin nutricionist nalaze se:

Svježa riba poput lososa ili brancina bogata je omega 3 masnim kiselinama koje jamče zdravlje srca i mozga.

1. Konzervirana tuna
'Idealan je izvor visokokvalitetnih bjelančevina s malo masnoća,' priznaje Khloe koja obično bira konzerve tune u salamuri. Dakako, u obzir dolaze i one u biljnom ili maslinovom ulju kojeg je najbolje ocijediti ako ne želite tijelo opteretiti viškom kalorija.

2. Svježa riba
Khloe bira ribe poput lososa, brancina i bakalara koje tijelo opskrbljuju s omega 3 masnim kiselinama. Ne samo da su važne za zdravlje srca, cirkulaciju i pravilan rad mozga, već utječu i na izgled kože. Povrh svega, pozitivno utječu na raspoloženje i pamćenje.

3. Piletina
Kada je u pitanju piletina, Khloe predlaže kupovinu nemasnih prsa bez kože i kostiju koja se lakše termički obrađuje.

'Kupite više hrane unaprijed, pripremite je i stavite u hladnjak da uvijek imate kuhane bjelančevine na dohvat ruke,' zaključila je reality zvijezda.

Zavirite u fotogaleriju i provjerite kako se Khloe Kardashian mijenjala u posljednjih nekoliko godina.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju