Originalna prozirna bočica, jednostavnih linija i klasičnog dizajna osmišljena je još 1921., a potom je uz manje preinake na tržište izašla 1924.
Upravo je ona postala manifest moderne estetike. Tijekom gotovo stoljeća postojanja minimalno je mijenjala svoj oblik, no nikada do sad nije bilo govora o tome da se prozirno staklo zamijeni crvenom bojom.
Ipak, u kozmetičkom brendu Chanel odlučili su se na hrabar korak i spojili ono u čemu su i inače najbolji: ženstvenost, klasiku i dašak modernog vremena.
Crvenu su boju predstavili kao onu koja najbolje opisuje ženu, spajajući tako legendarni miris „koji miriše kao žena sama“ i boju koja predstavlja senzualnost, snagu, zavođenje i romantiku.
U notama ylang-ylanga, majske ruže i jasmina pronaći ćete upravo to, a želite li ovaj kolekcionarski primjerak imati na svome stoliću za šminkanje, možete birati između Eau de Parfum i Eau de Toilette u bočicama od 100 ml.
Također je dostupno i izdanje optočeno kristalima, no napravljeno je u svega 55 primjeraka od 900 ml.
Ipak, to ne znači da si svaka žena ne bi mogla priuštiti barem jednom u životu najmanju bočicu najvećeg mirisa svih vremena, čiji nastanak u sebi krije brojne zanimljivosti.