Na Pariškom tjednu mode prikazana je jedna od najiščekivanijih kolekcija – kolekcija modne kuće Christian Dior.
Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica Diora, ovom kolekcijom odlučila se približiti mlađoj publici, a modni stručnjaci već hvale predstavljene odjevne komade i predviđaju im veliku popularnost upravo među ciljanom skupinom.
Ovo je jedno novo, na trenutke razigrano, a opet vrlo angažirano lice cijenjene modne kuće. Tako je Chiuri na modnu pistu prvo poslala novu majicu s feminističkom porukom, na tragu hit-komada iz kolekcije za proljeće 2017. s natpisom "We should all be feminists" ( u prijevodu: Svi bismo trebali biti feministi).
Zašto nema velikih ženskih umjetnika, piše na novoj majici, a odgovor se nalazi u legendarnom eseju povjesničarke umjetnosti Linde Nochlin koji su dobili svi posjetitelji revije. Nochlin je u svom radu opisala utjecaj patrijarhata na umjetnost i objasnila zašto su žene kroz povijest nepravedno bile isključene iz svijeta umjetnosti, a Chiuri im svojim dizajnom pokušava odati barem dio počasti koju zaslužuju.
Tako ju je za ovu kolekciju inspirirala Niki de Saint Phalle, francusko-američka kiparica i slikarica poznata po monumentalnim skulpturama.
Pažljivo kombiniranje mladenačkih krojeva i ozbiljnih poruka rezultiralo je sjajnom nosivom kolekcijom u kojoj se posebno ističe raznovrsnost boja, prisustvo obožavanog francuskog prugastog uzorka te blještave aplikacije pomalo neobične za Dior, ali sjajno prihvaćene.
Tako modna kuća za proljeće/ljeto 2018. godine predlaže sve od romantičnih haljina u nježnoj ružičastoj boji, prugastog pulovera s "čudovištem" (istoimeni crtež Niki de Saint Phalle iz 1968. godine) do klasičnog bar jacketa u crnoj boji koji se ovaj put nosi uz nimalo klasičnu prozirnu suknju.
Zanimljivo je kako na pisti ovaj put nismo vidjeli visoke potpetice. Chiuri, koja je "pomladila" i modnu kuću Valentino obožavanim štiklama Rockstud, za novu kolekciju dizajnirala isključivo obuću s niskom potpeticom, od čizmi i tenisica do elegantnih cipelica Mary Jane.