Mnogim obožavateljicama serije "And Just Like That" sigurno je za oko zapeo plastični ceker kojeg je Kristin Davis nosila u 3. epizodi. One mlađe sigurno ni ne znaju kako su upravo takvi cekeri bili pravi hit u 80-im godinama prošlog stoljeća.
Naravno, Kristin nije nosila "vintage" model bez potpisa nego model modne kuće Fendi iz njihove kolekcije za proljeće/ljeto 2021. godine.
Kristin Davis s plastičnim cekerom modne kuće Fendi (Foto: Profimedia)
Svima je jasno da je moda kružni proces i da se trendovi prije ili kasnije vrate, ali ponekad je taj povratak potpuno neočekivan, kao u slučaju plastičnih cekera.
Fendi, proljeće/ljeto 2021. (Foto: Profimedia)
Donedavno smo ih eventualno mogli kupiti na nekom buvljaku ili second hand trgovinama, a onda su odjednom osvanuli na pistama i polako se uvukli i u kolekcije komercijalnih modnih brendova poput H&M-a.
Plastični ceker modnog brenda H&M (Foto: H&M)
Nisu plastični cekeri jedini komad iz našeg djetinjstva koji su reinterpretirale poznate svjetske modne kuće.
Primjerice, talijanska modna kuća Gucci u svojoj ponudi trenutno ima model gumenih sandala koje su mnogima obilježile ljetne praznike u djetinjstvu. Odlazak na more bio je nezamisliv bez gumenih sandala koje su štitile naša stopala od oštrih kamenčića i ježinaca.
Gumene sandale modne kuće Gucci (Foto: Gucci)
Ono što je nekad bilo nužno zlo (priznajte, nismo ih baš voljeli nositi) danas je predmet želja trendseterica diljem svijeta koje već smišljaju kako ih uklopiti u svoje kombinacija za ovu proljetno/ljetnu sezonu. I dok obične modele bez potpisa možete nabaviti i za 30-tak kuna, Guccijev model prodaje se po cijeni od 490 dolara tj. 3392 kune.
Gumene sandale modne kuće Gucci (Foto: Gucci)
Slavni francuski modni brend Lacoste 2009. godine lansirao je model obuće koji je i više nego očito bio inspiriran Borosanama legendarne vukovarske tvrtke Borovo.
Obuća nalik Borosanama u kolekciji brenda Lacoste za proljeće/ljeto 2009. godine (Foto: Profimedia)
Sličnost je bila neupitna i onima koji su odrastali uz Borosane bilo je jasno kako je Lacoste stvarno prekopirao zaštićeni dizajn. Slučajno ili namjerno - to zna samo Christophe Lemaire, tadašnji kreativni direktor brenda Lacoste.
Obuća nalik Borosanama u kolekciji brenda Lacoste za proljeće/ljeto 2009. godine (Foto: Afp)