Chanel Chance
Chanel Chance (Foto: Shutterstock)
Moda & ljepota

Volimo ih sve! 10 parfema kojima vrijeme ne može ništa

05-05-2025 Piše Zadovoljna.hr
komentari

Niche parfemi danas su zvijezde parfumerija - eksperimentalni, drugačiji, ponekad zbunjujući, često očaravajući.

Ali ako ste ikad ukrale par špriceva mamina Opiuma, šetale s Light Blue kao mirisnim potpisom ljeta ili ljubomorno čuvale posljednje kapi Coco Mademoisellea, znate da neki parfemi nisu samo mirisi – oni su dio identiteta.

U trendu Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Parfemi ISPLATIVA KUPOVINA Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja Dama iz Zagreba s torbom Mini Hector koju potpisuje Thom Browne Ne, oči vas ne varaju Torbi koju smo ugledali u centru Zagreba jedni se dive, a drugi čude – baš je fascinantna

Ovo je popis od 10 parfema koje nismo zaboravile.

Jer su mirisali na prvo ljeto bez roditelja.

Jer su dolazili u jednostavnim bočicama, ali s ogromnim karakterom.

Vrijeme je da ih se prisjetimo – s poštovanjem koje zaslužuju.

U anketi nam ostavite glas za onaj parfem kojem se vi uvijek vraćate.

1. Chanel Chance Eau de Toilette (2003.)

Za Chanel, ovo je bio parfem koji je unio mladenačku energiju u njihovu klasičnu estetiku. Chance (EDT) kombinira ružičasti papar, pačuli i cvijet irisa u dinamičnijoj, svježoj formuli koja se okreće prema nepredvidivosti – kako joj i samo ime kaže.
Kreirao ga je Jacques Polge, a parfem je postao toliko popularan da su kasnije nastale i njegove blaže ili cvjetnije varijante: Eau Fraîche (2007.), Eau Tendre (2010.), Eau Vive (2015.) te Eau Splendide (2025.) svaka s vlastitom publikom, ali istim DNK-om.

2. Dolce & Gabbana Light Blue (2001.)

Miris ljeta u bočici – doslovno. Light Blue je spoj sicilijanskog limuna, zelene jabuke i suhog cedra, koji donosi osjećaj svježine i lakoće, ali s ozbiljnim trajanjem. Kreirao ga je Olivier Cresp, a postao je jedan od najprodavanijih ljetnih parfema svih vremena. Dolce&Gabanna Light Blue Dolce&Gabanna Light Blue (Foto: Internetska stranica proizvođača)

3. Mugler Alien (2005.)

U doba kada su parfemi išli na sigurno, Alien je bio šok – ali u najboljem smislu. Kombinira jasmin sambac, bijeli amber i drvene note u ultra-prepoznatljivom stilu.
Kreirali su ga Dominique Ropion, Laurent Bruyère i Olivier Polge, a njegova ljubičasta “svemirska” bočica postala je kultni objekt. Mugler Alien Mugler Alien (Foto: Internetska stranica proizvođača)

4.  Gucci Rush (1999.)

Crvena videokaseta, jak trag, bijela gardenija, vanilija, pačuli – Rush je instant prepoznatljiv. Bio je parfem za noćne izlaske, cigarete na stubištu kluba i Y2K modu. Kreirao ga je Michel Almairac, a miris je postao simbol jedne klupske ere. Gucci Rush Gucci Rush (Foto: internetska stranica proizvođača)

5. Narciso Rodriguez for Her – Eau de Parfum (2006.)

Mošusni parfem koji je redefinirao pojam intimnog mirisa. Kombinira mošus, ružu i breskvu u balansu koji djeluje tiho, ali nezaboravno. Kreirali su ga Francis Kurkdjian i Christine Nagel, danas glavni kreatori u Dioru i Hermèsu – i to se osjeti. Narciso Rodriguez for Her, Eau de Parfum Narciso Rodriguez for Her, Eau de Parfum (Foto: internetska stranica proizvođača)

6. Calvin Klein CK One (1994.)

Prvi uniseks parfem koji je doživio globalni mainstream uspjeh. Lagane citrusne note i čisti mošus činili su ga svakodnevnim izborom milijuna, bez rodnih podjela.
Lansiran je uz kultnu kampanju s Kate Moss i Markom Wahlbergom Calvin Klein CK One Calvin Klein CK One (Foto: Internetska stranica proizvođača)

7. Guerlain Shalimar (1925.)

Prvi pravi orijentalni parfem u povijesti. Vanilija, bergamot, tamjan i puderaste note tvore miris koji i danas izaziva divljenje. Kreirao ga je Jacques Guerlain, a inspiriran je ljubavnom pričom iza Taj Mahala. I danas se proizvodi u gotovo identičnom obliku.

8. Dior J’adore (1999.)

Cvjetna elegancija u zlatnoj bočici. Ylang-ylang, jasmin, ruža – sve u savršenoj ravnoteži, bez pretjerivanja. Kreirala ga je Calice Becker, a svjetski uspjeh učvrstile su legendarne reklame s Charlize Theron. Dior J’adore Dior J’adore (Foto: internetska stranica proizvođača)

9. Yves Saint Laurent Opium (1977.)

Opium je bio šokantno ime, ali miris je bio još moćniji – raskošno začinski i senzualan. Kreirali su ga Jean Amic i Jean-Louis Sieuzac, a parfem je godinama bio simbol večernjeg luksuza i dekadencije. Opium Eau de Parfum (Yves Saint Laurent) Opium Eau de Parfum (Yves Saint Laurent) (Foto: Internetska stranica proizvođača)

10. Guy Laroche Fidji (1966.)

Inspiriran egzotičnim otocima, ali izrađen klasično. Zelene i cvjetne note s aldehidnim početkom čine Fidji parfemom koji miriše na čistoću, ali ne i jednostavnost. Kreirala ga je Joséphine Catapano, jedna od rijetkih žena parfumerki u svoje vrijeme. Guy Laroche Fidji Guy Laroche Fidji (Foto: internetska stranica proizvođača)

Kojem se parfemu uvijek vraćate?

glasova:

Saznajte i kako odabrati parfem koji će postati vaš zaštitni znak i koje su tajne žena koje uvijek mirišu dobro.

10 kultnih make-up proizvoda koje žene vole već desetljećima Kultni makeup proizvodi Lancôme Juicy Tubes Original Lip Gloss +9 Maybelline New York Baby Lips

 

Pročitaj još
Pročitaj još