Na Međunarodni dan žena, L’Oréal Paris pokreće svoju novu kampanju "Nikada nije tvoja krivica" za svoj program obuke "Stand Up, protiv uznemiravanja na ulici". Unatoč tome što je seksualno uznemiravanje u javnim prostorima svjetski i uobičajeni problem, još uvijek postoje predrasude i potreba za većom sviješću o sramu i krivnji. Vjeran svojoj misiji, L’Oréal Paris, kroz ovu novu kampanju, želi osnažiti žene i podsjetiti ih na njihovo pravo da budu ono što jesu.
Prema međunarodnom istraživanju koje je proveo L’Oréal Paris s Ipsosom, diljem svijeta, 76% žena je barem jednom u životu doživjelo seksualno uznemiravanje u javnom prostoru. Za 52% ispitanika, žene su ponekad krive za situacije seksualnog uznemiravanja u javnim prostorima zbog svojih stavova, ponašanja ili izgleda (55% muškaraca, 50% žena).
47% žena je osobno doživjelo seksualno sugestivne ili nametljive komentare ili šale o svom izgledu, odjeći, anatomiji ili izgledu u javnom prostoru. Kako bi izbjegle ove vrste situacija, 60% njih prilagođava svoju odjeću ili izgled u javnim prostorima.
To su nalazi novog međunarodnog istraživanja koje je Ipsos proveo za L’Oréal Paris o seksualnom uznemiravanju u javnim prostorima 2023. godine.
Ove brojke pokazuju ključnu potrebu za promjenom stava o seksualnom uznemiravanju. Jer unatoč svjetskoj rasprostranjenosti ovog problema, predrasude ostaju. Ponekad žene na kraju krive sebe što su uznemiravane, kada u stvarnosti to nikada nije njihova krivica.
Kampanja "Nikad nije tvoja krivica", apel L’Oréal Paris za promjenu stava o seksualnom uznemiravanju u javnim prostorima.
Više od pola stoljeća, L’Oréal Paris neumorno se posvećuje rušenju barijera koje sprječavaju žene da potvrde svoju vlastitu vrijednost. L’Oréal Paris je predan promjeni mišljenja svih, zalaganju za uključiv, pravedan i pun poštovanja svijet.
I zato, 2025. godine, na Međunarodni dan žena, L’Oréal Paris pokreće svoju novu kampanju "Uznemiravanje na ulici nikada tvoja krivica."
"L’Oréal Paris oduvijek je davao moć ženama, zagovarao i slavio osnaživanje žena s ciljem stvaranja svijeta u kojem su žene vidljive, moćne i donositeljice odluka. Velika studija pokazuje da 2 od 3 žene mijenjaju svoj fizički izgled kako bi izbjegle uznemiravanje na ulici. To je razlog zašto je L’Oréal Paris pokrenuo ovu novu kampanju 'Nikada nije tvoja krivica', mijenjajući stav o seksualnom uznemiravanju. Poruka ženama je 'Nikada nije tvoja krivica, ni tvoja odjeća, ni tvoja šminka.' I svi bi trebali biti podsjećeni na to. Svaki dan."
Delphine Viguier-Hovasse, globalna predsjednica L’Oréala Paris.
"Stand up, protiv uznemiravanja na ulici", svjedočanstvo o neumornoj posvećenosti L’Oréal Paris da napravi pravu razliku u svijetu.
L’Oréal Paris podržava žene da koračaju prema svojoj sudbini, da imaju slobodu biti i ženstvene i feministice.
Seksualno uznemiravanje u javnim prostorima može značajno utjecati na sposobnost žene da organizira svoj život. Svaki čin uznemiravanja na ulici utječe na njih više nego što se misli. Mijenja im ponašanje, dovodi u pitanje njihovo samopouzdanje, smanjuje im samopoštovanje. Tjera ih da izbjegavaju određena mjesta, preispitaju svoj izgled i osjećaju se nesigurno kada izlaze same. Uznemiravanje na ulici može dovesti do nevidljivosti žena u društvu.
Budući da uznemiravanje na ulici ide protiv svega za što se L’Oréal Paris zalaže, brend je 8. ožujka 2020. godine, s međunarodnom nevladinom organizacijom Right To Be, pokrenuo globalni program za borbu protiv njega i time podržao svaku ženu na njenom putu da se ostvari prema vlastitim pravilima i težnjama. "STAND UP, protiv uznemiravanja na ulici" usmjeren je na podizanje svijesti o uznemiravanju na ulici i osposobljavanje ljudi metodologijom 5D organizacije Right To Be, kako bi naučili kako sigurno reagirati kada dožive ili svjedoče uznemiravanju na ulici.
Do danas je više od 3,7 milijuna ljudi obučeno putem programa "Stand Up" u 47 zemlje, s ambicijom da se do kraja 2025. godine dosegne 4.5 milijuna.
"Uznemiravanje na ulici nikada nije tvoja krivica. Bez obzira tko ste i kamo idete, zaslužujete se osjećati sigurno i samouvjereno. Ali kada se dogodi uznemiravanje, udružili smo se s L’Oréal Parisom kako bismo osigurali da su ljudi vani obučeni da vas podrže koristeći 5D metodologiju intervencije prolaznika organizacije Right To Be. 5D nam daje pet sigurnih i provjerenih strategija koje svi možemo učiniti kada svjedočimo uznemiravanju, a koje dokazano zaustavljaju uznemiravanje i smanjuju traumu za osobu koja je uznemiravana. Svijet bez uznemiravanja i ispunjen humanošću je moguć, a počinje s nama."Emily May, predsjednica i suosnivačica Right To Be.