Lavera kozmetika prošlog je mjeseca imenovana Brendom stoljeća u kategoriji prirodne kozmetike i time se pridružila krugu 200 vodećih brandova u njemačkom gospodarstvu.

Uz inovativni marketing, svježe prodajne ideje i kreativnu komunikaciju, osnivač tvrtke i branda Thomas Haase stvorio je "snažan brand", kaže se u službenom obrazloženju
uz ovu jedinstvenu nagradu koju dodjeljuje žiri Deutsche Standards pod vodstvom Dr. Florian Lanagenscheidta, autora enciklopedije Brendovi Stoljeća.

Već 35 godina Lavera prirodna kozmetika opskrbljuje odrasle i djecu proizvodima za njegu lica i tijela prirodnog porijekla koji se proizvode u zatvorenom proizvodnom i distribucijskom lancu u regiji grada Hannover.
„lavera. Priroda koju osjećaš“ je slogan koji govori o prirodnim i održivim konceptima na kojima brand temelji svoj portfelj proizvoda.

Važno je spomenuti da je tvtka Lavera iznimno angažiran u društveno odgovornom poslovanju pa se tako zalaže za zaštitu životinja, svoje proizvode ne testira na životinjama, sudjeluje u nacionalnim i internacionalnim projektima za zaštitu okoliša kao i razvojnim projektima vezanima za klimatske promjene u Peruu, Keniji, Africi i Njemačkoj.

Lavera proizvodi dostupni su na prodajnim mjestima Bipe i Dm-a, concept store-u RoxBeauty u Ilici 54 te webshopu www.roxbeauty.eu

Čestitamo Laveri!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju