Ova posebna slikovnica omogućit će najmlađima diljem Lijepe Naše da postanu glavni junaci priče o zavičaju. Čitav sadržaj je personaliziran na ime djeteta, a naslovnica osim imena vašeg mališana nudi i mogućnost biranja hrvatske regije kao pozadine.
PR Foto: PR
Slikovnica ima više od 6000 opcija izgleda djeteta te sadrži više od 100 zanimljivih činjenica o Hrvatskoj, ukrašenih prekrasnim ilustracijama.
PR Foto: PR
"Želja nam je da kroz slikovnicu naši najmlađi otkriju zanimljivosti o zemlji u kojoj žive te da im služi kaopodsjetnik da čuvaju i njeguju tradiciju i ljepotu svih hrvatskih krajeva. Budući da ove godine slavimo10 godina naše robne marke Okusi zavičaja, u slikovnicu smo prirodno integrirali sadržaj brenda kojimse ponosimo“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija LidlaHrvatska.
PR Foto: PR
Slikovnica je predstavljena u oazi zagrebačkog Rougemarin Parka, a događaj je vodila Zlata Mück Sušec.Najzabavniji dio svakako je bio kviz „4 kutka moga zavičaja“, koji je osmislio i vodio poznati hrvatski
kvizaš i sastavljač pitanja za Potjeru Silvije Pleština Plestigram. Četiri tima predvođena Mašom Zibar(nizinska Hrvatska), Danijelom Bilićem (primorska Hrvatska), Hungry Miletom (gorska Hrvatska) iVlatkom Štamparom (brežuljkasta Hrvatska) odmjerili su snage u zanimljivom testu o poznavanjuHrvatske. Nakon veselog razgibavanja moždanih vijuga u kojima su sudjelovala i djeca, uslijedio je ručak pripremljen od namirnica Lidlovih Okusa zavičaja.
PR Foto: PR
Goran Galetić iz Tvornice snova ovom je prilikom poručio: „Želimo zahvaliti Lidlu što nam je ponovnoukazao povjerenje i pružio mogućnost da radimo na jednom ovako zanimljivom projektu. Punih 9 mjeseci tim od 18 osoba je marljivo radio na produkciji personalizirane slikovnice Tajne moga zavičaja.
PR Foto: PR
Uveli smo neke nove mogućnosti personalizacije i zaista smo uživali u procesu stvaranja ove knjige. Nadamo se da će u knjizi uživati i mališani i njihovi roditelji iz svih zavičaja Hrvatske!“
PR Foto: PR
Podsjetimo, Lidl Hrvatska prošle je godine u suradnji s Tvornicom snova lansirao prvu zajedničku personaliziranu pričo-kuharicu Skuhaj priče svoje. Kao program vjernosti, Lidlovi kupci imali su priliku
sakupljati bodove i besplatno preuzeti personaliziranu pričo-kuharicu, punu praktičnih i zabavnih recepata koji se mogu pripremati s najmlađima. Potaknuti uspjehom ovog projekta, Lidl i Tvornica
snova su osmislili svoj idući inovativni projekt za klince i klinceze – Tajne moga zavičaja.
PR Foto: PR
Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod.
Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu. Osim kao dio programa vjernosti u Lidl Plus aplikaciji, slikovnica Tajne moga zavičaja će biti dostupna i u prodaji u istom razdoblju po cijeni od 33,05 eura. Više o personaliziranoj slikovnici Tajne moga zavičaja saznajte na linku.