Zadovoljna.hr
pretraživanje
  • Moda & ljepota
  • Zdravlje & Prehrana
  • Posao & Obitelj
  • Ljubav & Sex
  • Dom & Uređenje
  • Kultura & Zabava
Upravljaj obavijestima
  • Pratite Zadovoljna.hr
  • Nova TV
  • Dnevnik
  • Punkufer
  • Punkufer
  • Showbuzz
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • © Zadovoljna.hr
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Putovanja
  • Tech
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Zdravlje & prehrana

Lidl trajno snižava cijene odabranih proizvoda biljnog podrijetla robne marke Vemondo

29. veljače 2024 Piše OGLAS
PR
PR (Foto: PR)

Početkom 2023. godine, Lidl je usvojio međunarodni paket mjera namijenjen poticanju osviještene prehrane kako bi kupcima ponudio najbolji asortiman proizvoda za svjestan i održiv stil života. Jedna od mjera je proširenje asortimana biljnog podrijetla i transparentnost u pogledu omjera životinjskih i biljnih izvora proteina, u skladu s načelima plana “Planetarno zdrave prehrane”.

Kao trgovačkom lancu prehrambenim proizvodima, u Lidlu Hrvatska vlada uvjerenje da svjesna i održiva konzumacija može biti raširena samo ako je prehrana koja je podržava pristupačna i dostupna svima. Alternativni biljni proizvodi u maloprodaji hrane znatno su skuplji od usporedivih životinjskih proizvoda i zato Lidl Hrvatska trajno snižava cijene odabranih proizvoda svoje robne marke Vemondo u Hrvatskoj. Ova mjera omogućit će kupcima veću dostupnost biljnih proizvoda i potaknuti ih na promjene svojih prehrambenih navika. Ponuda nije namijenjena samo veganima i vegetarijancima, već i fleksitarijancima te svima koji žele održiviju i ekološki prihvatljiviju prehranu.

“Svjesni smo da je pretežito biljna prehrana jedini način da 2050. nahranimo gotovo 10 milijardi ljudi u okviru planetarnih granica. Lidl već danas misli na budućnost i zato trajno snižavamo cijene odabranih Vemondo proizvoda. Biljne alternative u našem asortimanu sada su dostupnije svim kupcima koji žele više za sebe, ali i planet” – istaknuo je Bojan Vuković, član Uprave za nabavu i marketing Lidla Hrvatska.

Transparentnost i konkretni ciljevi za omjer proteina

Od poslovne godine 2023., Lidl Hrvatska transparentno objavljuje omjer proteina životinjskog i biljnog podrijetla u svojem asortimanu. Za izračun omjera koristi se metodologija WWF-a koja jasno i unificirano pokazuje podjelu izvora bjelančevina i prati koncept Planetarno zdrave prehrane, čiji je cilj omjer od 60 posto proteina biljnog podrijetla i 40 posto proteina životinjskog podrijetla do 2050. godine. Također, usklađena je i s piramidom zdrave prehrane, čime se omogućuje postavljanje usporedivih ciljeva.

Omjer biljnih i životinjskih proteina u asortimanu Lidla Hrvatska trenutačno je 13,72 % prema 86,28 % u poslovnoj godini 2022. Za mliječne proizvode, omjer je 3,01 % prema 96,99 %. U području proteina biljnog podrijetla, najzastupljenije su mahunarke, orašasti plodovi i sjemenke. Udio veganskih alternativa još je malen.

Na temelju ovih rezultata, Lidl Hrvatska prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj koji postavlja konkretne i ambiciozne ciljeve: do 2030. udio biljnih izvora proteina bit će povećan u ukupnom volumenu proizvoda na 20 posto. Udio alternativnih mliječnih proizvoda povećat će se na 10 posto.

Kako bi se ostvario taj cilj, u Lidlu Hrvatska predano se radi na dugoročnom širenju asortimana biljnog podrijetla. Osim veganskih alternativa, to u velikoj mjeri uključuje prirodne biljne izvore proteina poput mahunarki i orašastih plodova. Ti će proizvodi biti dostupni u svim Lidlovim trgovinama u Hrvatskoj. Uz to, linija veganskih proizvoda Vemondo nastavit će se razvijati u pogledu okusa, izgleda, teksture, nutritivnih vrijednosti i održivosti.

Lidl Hrvatska od 2020. godine u asortimanu ima vlastitu robnu marku Vemondo, a trenutačno u stalnoj ponudi ima više od 20 proizvoda. Uz Vemondo, u asortimanu je više od 150 certificiranih veganskih proizvoda. Nekoliko puta godišnje kupcima se nude i drugi akcijski proizvodi biljnog podrijetla. Asortiman biljnog podrijetla nastavit će se širiti kako bi se ostvarili ciljevi strategije za osviještenu prehranu.

Podijeli
  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Viber
  • Email

Čitaj dalje

Još vijesti

 
Prati nas i na Instagramu!
Koji su vaši dojmovi na Advent??
@dasa_kovacevic
Savršeno prženu, hrskavu, taman slatku Morning Lab granolu Zagrepčanke Tijane potražite na policama Startaj Hrvatska u svim INTERSPAR i odabranim @spar trgovinama
Neopisiva ljubav s pastom... ❤
@divaisback 
#pastalover #zadovoljnahr
Želimo vam ugodnu sredinu tjedna! 😍
@iris_burbonov 
#bouquet #flowers #zadovoljnahr
pretraživanje
  • Pratite Zadovoljna.hr
  • Nova TV
  • Nova Plus
  • Punkufer
  • Punkufer
  • Showbuzz
  • Kreni Zdravo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Upravljaj obavijestima
  • © Zadovoljna.hr
Zatvori

MODA, LJEPOTA, LJUBAV, ZDRAVLJE,
UREĐENJE DOMA, SAZNAJ SVE ŠTO TREBAŠ
ZA SEBE NA JEDNOM MJESTU.

Prijavi se na
newsletter!

Please don't insert text in the box below!
modal close