Prikaz ženske stražnjice, doduše lijepe i zaobljene, a na kojoj se nalazi natpis 'Na specijalnoj ponudi' proglašena je reklamom koja najviše degradira žene.
Najveći je problem pronaći dobro obrazovanu ženu. Nije dovoljno samo nositi suknju, one moraju i imati nešto između ušiju, kazao je francuski nadbiskup Msg Vingt-Trois koji je dobio prvu nagradu za najseksističku izjavu
Švicarskom proizvođaču donjeg rublja Sloggiju 'priznanje' su dodijelile švicarska i francuska feministička asocijacija i to zbog 'promoviranja pornografije i prostitucije'.
Sličnoje prošla i talijanska Lavazza čiji oglasi, prema udruzi, 'nemaju nikakve veze s proizvodima koje nude, a žena koja leži na sve četiri potpuno je gola i iskorištena za prodaju kave'.
Nagrada za najseksističku reklamu otišla je automobilskom divu Renaultu, a prikazuje par u krevetu. Muškarac čita magazin o automobila, a žena o bebama, dok ispod njih stoji slogan 'Sve dobre stvari dolaze u paru.'
I da, pariški nadbiskup Msg Vingt-Trois osvojio je prvu nagradu za svoj komentar o problemu regrutiranja više žena u crkvu.
Vingt-Trois je kazao: 'Najveći je problem pronaći dobro obrazovanu ženu. Nije dovoljno samo nositi suknju, one moraju i imati nešto između ušiju.'