Sretnici koji su dobili pozivnice za reviju Jean-Paula Gaultiera mogli su zaključiti kako je enfant terrible francuske mode definitivno povratio inspiraciju.
Novčanice zataknute u dekoltee, ozračje Moulin Rougea iz doba Toulouse-Lautreca, natpisi sex, manekenke koje se hrvaju u blatu i glazba, samo su dekori za teatar koji je Gaultier odabrao za prikaz jedne od najmaštovitijih kolekcija za jesen/zimu 2009/2010 godinu
Ta se inspiracija nije previše svidjela kritičarima poput NY Timesa koji su njegovu reviju s manekenkama u krznenim jaknicama, prozirnim mantilima, bluzama s printom dolara, opisali kao uvredljivu rekavši kako im nije jasno odakle toliko neprijateljstvo prema ženama.
Ipak, novčanice zataknute u dekoltee, ozračje Moulin Rougea iz doba Toulouse-Lautreca, natpisi sex, manekenke koje se hrvaju u blatu i glazba zapravo su samo dekoracija za teatar koji je Gaultier odabrao za prikaz jedne od najmaštovitijih kolekcija za jesen/zimu 2009/2010 godinu.
Pameline eksibicije na reviji Vivienne Westvood
Tema kolekcije je zapravo bila razotkrivanje i uzorak mreže koji se kao lajtmotiv protezao kroz cijelu kolekciju - mrežaste čarape, kratkih kaputića s printom mreže, mrežasti uzorak na visokim čizmama, jaknama od mekane kože s uskim pojasevima, prozirne haljine od šifona i defile uz 'Money' Beatlesa prošli su uz opće ovacije publike, ali i proteste prijatelja životinja koji prosvjeduju zbog Gaultierovog korištenja krzna u kolekciji.
Enfant Terrible se vratio i to je dobro!