Želite zadržati lijepu i preplanulu put i u jesen, a uz to izgubiti i pokoji kilogram? U tom se slučaju pobrinite da vaše tijelo dobije dovoljno vitamina i drugih tvari koje su potrebne za lijepu, sjajnu i preplanulu put.

Na tržištu se pojavio velik broj krema za samotamnjenje, losiona i drugih proizvoda koji obećavaju da će vaša koža ostati savršeno preplanula i lijepa kad ljeto i sunce odu. Činjenica je da ne postoji prirodniji način očuvanja preplanule puti od konzumiranja hrane koja sadrži vitamine za zdravu i sjajnu kožu. Naravno, ne smijete zaboraviti da morate piti dovoljnu količinu vode.

Najlakši način na koji ćete pomoći svojoj koži da ostane preplanula i u jesenskim danima, a uz pravilnu njegu možda i duže, primjerena je prehrana i pravilna njega. Osim toga, zdravom prehranom izgubit ćete i pokoji kilogram koji ste dobili bezbrižnim ljetnim izležavanjem na plaži. 

Koje vitamine konzumirati? 

Za ravnomjernu preplanulost cijelog tijela ključno je konzumiranje određenih grupa vitamina i tvari koje vaš organizam treba za očuvanje lijepe kože. To su vitamini A i C, vitamini grupe B te vitamin E, betakaroten, koenzim Q10, dovoljna količina selena, cinka i bakra. Vitamini djeluju protuupalno, čiste kožu, pomažu u rastu i obnavljanju stanica, sprječavaju prerano starenje i isušivanje kože.
Bez obzira na to jeste li se odlučili za način prehrane koji će vam pomoći sačuvati preplanulu put ili ne, zdrava prehrana ima ključnu ulogu u stvaranju otpornosti tijela na sunce i opasne ultraljubičaste zrake. Naravno, možete povremeno sagriješiti, ali to nikako ne smije postati vaša svakodnevna navika.
Osim toga, za obnovu i opskrbu kožnih stanica važno je da svakodnevno popijete barem osam čaša vode, što je i minimalna preporučena količina vode po danu. 

Kakvu hranu konzumirati? 

Ako želite da vam koža bude lijepo preplanula, na vašem tanjuru mora biti prije svega puno povrća i voća. Nikako nemojte zaboraviti na mrkvu, špinat, brokulu, zelenu salatu, a svakodnevno se zasladite slasnim marelicama, breskvama, dinjama i jagodama te se osvježite agrumima i kivijem. S jelovnika nikako nemojte izbaciti ribe, losos koji prije svega blagotvorno djeluje na kožu, ne odričite se bijelog mesa i jaja jer se u žumanjku skrivaju čudesne tvari za rast i obnovu kožnih stanica. Hranu možete začiniti maslinovim uljem.
Naglasak je potrebno staviti na umjereno konzumiranje hrane jer je samo na taj način hrana odlično sredstvo za obranu vašeg organizma.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju