Rastava, turneja, kabala, prijeteći pozivi i borba za djecu, pa može se reći da Madonni nije lako. No, tako očito ne misli kuća Louis Vuitton koja je kraljicu popa odabrala za svoje novo zaštitno lice. Kampanja s njezinim likom pojavit će se iduće godine

Francuska modna kuća Louis Vuitton odabrala je kraljicu popa za svoje novo zaštitno lice.

Titulu koju su već pronijele Scarlett Johansson, Uma Thurman, Jennifer Lopez, Keith Richards, pa i pokojni Mihail Gorbačov Madonna je rado prihvatila i to vjerojatno za pozamašan iznos koji je ostao skriven od očiju javnosti.

Ugovor je već potpisan, a kampanja s Madonnom bit će lansirana iduće godine. Za snimanje editorijala angažirani su ugledni fotografi Mert Alas i Marcus Piggott.

Madonna je inače jedna od brojnih prijateljica glavnog Vuittonovog dizajnera Marca Jacobsa.


Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju